اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

شهرک صنعتی بناب راه دسترسی ندارد/ صادرات 100 میلیون دلار خشکبار از بناب به خارج

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: با وجود زیرساخت‌های لازم، متأسفانه راه دسترسی به شهرک صنعتی بناب چند سال است آغاز شده ولی بعد از گذشت چهار سال و تأمین اعتبار لازم هنوز این مشکل حل نشده است.

شهرک صنعتی بناب راه دسترسی ندارد/ صادرات 100 میلیون دلار خشکبار از بناب به خارج

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در نشست فعالان اقتصادی، صنوف و واحدهای تولیدی شهرستان بناب با اشاره به وضعیت مناسب کشاورزی در شهرستان بناب اظهار کرد: در سال گذشته در زمینه صادرات مشکل داشتیم، ولی با این حال بیش از 100 میلیون دلار خشکبار از بناب به کشورهای خارجی صادر شده است.

وی با اشاره به اشتغال اکثریت جمعیت این شهرستان در بخش صنعت و کشاورزی افزود: با وجود زیرساخت‌های لازم، متأسفانه راه دسترسی به شهرک صنعتی بناب چند سال است آغاز شده ولی بعد از گذشت چهار سال و تأمین اعتبار لازم هنوز این مشکل حل نشده است.

فرماندار بناب با بیان اینکه عدم وجود سرمایه در گردش به عنوان یکی از مشکلات اساسی واحدهای تولیدی شهرستان است؛ تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها بهینه‌سازی و بازسازی واحدهای تولیدی است از این رو اگر دستگاه‌های واحدهای تولیدی اصلاح و به‌روز تبدیل نشود، قطعاً با مشکل زیادی مواجه خواهیم شد.

برقی در ادامه با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت برخی کالاها در کشور و نوسانات قیمت در بازار، خواستار کنترل جدی قیمت کالاها از سوی مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی شد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول