اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان:

فعالیت‌های فرهنگی باید مسجدمحور باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید مسجدمحور و دین‌محور باشد.

فعالیت‌های فرهنگی باید مسجدمحور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره کرم باقری در آئین معارفه رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره اظهار داشت: فرهنگ یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و مقوله‌های اجتماعی است و در جوامع متمدن و پیشرفته از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: تحقق اهداف والای نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان و مدیران در تمامی عرصه‌ها به آن توجه داشته باشند و لحظه‌ای غفلت از این مهم اجحاف در حق مردم است.

وی افزود: مسجد محوری در فعالیت‌های فرهنگی یکی از مسائل مهمی است که نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره باید به آن توجه داشته باشد و با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت‌های فرهنگی و دینی را در سطح جامعه گسترش دهد و فعالیت‌های هنری را متکی بر مساجد انجام دهند.

بخشدار شبانکاره در این آئین با بیان اینکه خداوند حاضر و ناظر در همه افعال و شئون زندگی است گفت: رضایت خداوند در طول دوران مسئولیت یک مدیر، به‌ویژه خدمتگزاران عرصه فرهنگ و هنر در رأس همه امور است.

مختار چترسنجی تصریح کرد: مسئولیت موهبتی الهی برای خدمت به مردم است و در دوران تصدی مسئولیت باید بی‌وقفه به مردم خدمت‌رسانی کنیم و لحظه‌‌ای اهمال در این زمینه نباید صورت پذیرد.

وی افزود: این شهر در عرصه‌های مختلف نیاز به کار فرهنگی دارد و بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در جامعه باید مهندسی فرهنگی داشته باشیم.

چترسنجی خاطر نشان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که مباحث فرهنگی در شهرستان نهادینه شود و نهادینه کردن مباحث فرهنگی باید در دستور کار مدیر جدید باشد.

وی ادامه داد: ایجاد اتحاد، همدلی و همگرایی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی بسیار ضروری است و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره باید این مهم را در دستور کار خویش قرار دهد.

در این مراسم طی حکمی از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان سید حسن متمکن به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شبانکاره معرفی شد و از زحمات ابوذر قدسی‌پور مسئول سابق این نمایندگی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول