اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر جم:

میراث فرهنگی جنوب استان بوشهر فراموش شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: میراث فرهنگی جنوب استان بوشهر فراموش شده است.

میراث فرهنگی جنوب استان بوشهر فراموش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم سید علیرضا سجادی در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و همه مدیران و متولیان امور باید بیشترین زمان را به خدمتگزاری مردم اختصاص دهند.

وی افزود: مردم انتظارات زیادی از مسئولان دارند و مسئولان نیز باید تمام‌وقت و با همه ظرفیت خود برای رضایت خاطر مردم تلاش و فعالیت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم با انتقاد از مسئولان صنعت ‌نفت در خدمات‌رسانی به شهرستان جم خاطر نشان کرد: مدیران بخش صنعت نفت و گاز رفتاری جزیره‌ای دارند و این موضوع مشکل عمده‌ مردم این شهرستان است که از آن رنج می‌برند.

سجادی گفت: برای نمونه برنامه‌های فرهنگی که توسط وزارت نفت در جم برگزار می‌شود فقط برای شاغلان و خانواده‌های آنها در شهرک‌های مستقر در این شهرستان است و مردم عادی از آن بی‌بهره‌اند.

وی با اشاره به سفرهای استانی دولت به استان بوشهر، مصوبات این سفرها را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: اگر با پیگیری نمایندگان و مدیران استان، این مصوبات انجام شود خدمت بزرگی به مردم شده و دغدغه‌های آنان کاهش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی جم اضافه کرد: پس از استقرار صنایع نفت و گاز در این منطقه طبق برآورد ایستگاه‌های هواشناسی و محیط زیست میزان تولید حرارت و درصد آلایندگی به بالاترین حد رسیده اما مکانیسم مناسبی همچون توسعه فضای جنگلی و افزایش امکانات بهداشتی و درمانی تعریف نشده است.

سجادی از فراموش شدن میراث فرهنگی جنوب استان بوشهر انتقاد کرد و گفت: سیراف و جاذبه‌های گردشگری جم در محاسبات مدیران بخش میراث فرهنگی استان جایگاهی ندارد که انتظار داریم این مسئله مرتفع شود.

وی بیان کرد: سهم شهرداری و دهیاری‌های این شهرستان نیز از دایره اعتبارات ناچیز است و مسئولان باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول