اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

بهره‌مندی سرمایه‌گذاران میراث فرهنگی از حداکثر امتیازات

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذران در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: این سرمایه‌گذاران باید از حداکثر امتیازات بهره‌مند شوند.

بهره‌مندی سرمایه‌گذاران میراث فرهنگی از حداکثر امتیازات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به تاکیدات انجام شده برای ساماندهی محوطه گنبد سلطانیه اظهار داشت: ساماندهی محوطه گنبد بعد از تکمیل کارهای مربوط به گنبد آغاز شد که از 50 سال پیش آغاز شده بود.

وی به مراجعه توریست‌ها از اقصی نقاط جهان برای بازدید از گنبد سلطانیه اشاره کرد و افزود: یک متر از محوطه این گنبد برای این بازدیدها مناسب‌سازی نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به قرارگرفتن گنبد و محوطه آن در مرکز شهر سلطانیه تصریح کرد: این محوطه در حال حاضر یک مخروبه محسوب می‌شود که مشکلاتی هم برای مردم ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: ورودی‌های جدید هم باید برای گنبد سلطانیه ایجاد شود تا دسترسی بازدیدکنندگان به گنبد تسهیل شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به محوطه 14 هکتاری گنبد سلطانیه تاکید کرد: بزرگی محوطه حضور چند پیمانکار را برای پیشرفت کار لازم می‌کند.

وی زمان تکمیل پروژه ساماندهی محوطه گنبد سلطانیه را حداکثر پایان تیرماه سال آینده اعلام کرد.

استاندار زنجان با اشاره به بهره‌مندی تسهیلات پرداختی به طرح‌های سرمایه‌گذاری که مصوبه کار گروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را داشته باشد، تاکید کرد: هیچ طرح سرمایه‌گذاری که مصوبه کارگروه را نداشته باشد به تهران ارسال نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات به وجود آمده در 60 غرفه اختصاص یافته در شهرک صنعتی به بانوان اشاره کرد و گفت: مشکلات این مجموعه بررسی و راه‌حلی برای آن در پیش گرفته شود.

در این جلسه مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری از جمله شهر آفتاب، شهر شادی پارسیان، شهرک صنایع دستی بررسی شد و راه‌کارهایی برای تسریع روند امور ارائه شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول