اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

افتتاح 225 پروژه رشت در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت از افتتاح 225 پروژه عمرانی، صنعتی، تولیدی و... در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 225 پروژه رشت در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، حرفه خبرنگاری را یک شغل ندانست و اظهار کرد: خبرنگاری یک حرفه اجتماعی است که بسیاری از افراد توفیق این کار را پیدا نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار در فکر و ذهن جامعه اثر می‌گذارد، عنوان کرد: مسئولیت خبرنگار سنگین است و اگر مشکلات جامعه را نگوید به فراموشی سپرده می‌شود.

عظمتی، در ادامه به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در رشت اشاره کرد و گفت: در هفته دولت برنامه‌های زیادی در کشور انجام می‌گیرد.

این مسئول از افتتاح 225 پروژه عمرانی، صنعتی، تولیدی و... در رشت خبر داد و افزود: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: هشت پروژه توسط بخش خصوصی با هزینه 30 میلیارد تومان و 210 پروژه دولتی با اعتبار 90 میلیارد تومان است.

وی کلنگ‌زنی هفت پروژه را از دیگر برنامه‌ها در هفته دولت ذکر کرد و با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اضافه کرد: شرکت تولیدی لوله و پروفیل آهنی وحدت خزر، شرکت تولیدی سوله و اسکلت فلزی برهان نیروی شمال و خانه بهداشت روستای راسته‌کنار در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

عظمتی بهره‌برداری از سازه تنظیم آب کته سرخ مام، افتتاح از گاز و راه روستایی، اجرای آسفالت جدول و کانیو و پیاده‌روسازی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، احداث پل، روکش آسفالت راه روستایی، تامین آب شرب شهری و روستایی، گازرسانی، بهسازی و توسعه پارک شهری، احداث غسالخانه، بهسازی شبکه معابر، احداث بوستان، بهسازی زمین‌های ورزشی، احداث کمپینگ، احداث و تعریض خیابان، احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی تک منظوره و دو منظوره، نصب و راه‌اندازی bts را از دیگر پروژه‌های فرمانداری رشت در هفته دولت ذکر کرد.

احداث کارخانه‌های تولیدی ماءالشعیر، لوله و پروفیل آهنی، سوله و اسکلت فلزی، پنجره دو جداره، تیرچه فلزی، آب رادیاتور و ضدیخ و احداث دیوار حفاظتی، سردهنه‌سازی انهار، سازه تنظیم آب، اتاقک پمپاژ، لایروبی انهار کانال‌های فرعی آبیاری، طرح تجهیز و نوسازی را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.

 

* تجلیل از خبرنگاران برگزیده بدون هماهنگی با فرماندار

حضور اکثریت خبرنگاران زن در جلسه مذکور موجب تعجب فرماندار رشت شد و مسئول روابط عمومی این فرمانداری تعدادی از خبرنگاران را به عنوان برگزیده معرفی کرد که فرماندار به وی گفت انتخاب برگزیدگان بدون هماهنگی با او انجام شده است.

تعدادی از لوح‌های تقدیر نیز با وجود اینکه مسئول روابط عمومی اسامی آنها را گرفته بود بعد از پایان جلسه مذکور صادر شد. 

ا‌نتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول