اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

افتتاح 108 پروژه راه و شهرسازی گیلان در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح همزمان 108 پروژه راه و شهرسازی استان با اعتباری بالغ بر 170 هزار و 584 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 108 پروژه راه و شهرسازی گیلان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت شعبان‌پور صبح امروز در جریان آغاز مراسم گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت است، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی بسیاری توسط اداره کل راه و شهرسازی در گیلان همزمان با هفته دولت به بهر‌‌ه‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی، روکش آسفالت راه روستایی، راه فرعی و اصلی، اجرای روشنایی، احداث پل عابر پیاده و پل ارتباطی، احداث آب‌نما و تکمیل پل‌ها و احداث راهدارخانه است.

به گفته این مسئول 108 پروژه و با اعتباری بالغ بر 170 هزار و584 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی آماده افتتاح در هفته دولت است.

وی با اشاره به خدمات دولت‌ در راستای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اذعان کرد: اجرای پروژه‌های راه‌سازی در مناطق مختلف در نقاط محروم و روستاها یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است به طوری که بیشتر پروژه‌های افتتاحی سال جاری در زمینه بهسازی و آسفالت راه روستایی است.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول