اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت انجام می‌شود

بهره‌برداری از 332 پروژه در کنارک

خبرگزاری فارس: فرماندار کنارک گفت: در هفته دولت امسال، 332 پروژه در شهرستان کنارک مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 332 پروژه در کنارک

سیدحسن سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در کنارک هزینه شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، برق‌رسانی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت و درمان، امور عشایری و کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار کنارک ادامه داد: برق‌رسانی به پنج روستا با 3 میلیارد و 50 میلیون ریال و راه‌سازی برای پنج روستا با صرف 8 میلیارد و 200 میلیون ریال، هنرستان دخترانه کنارک با صرف 22 میلیارد ریال، مجتمع فرهنگی و هنری کنارک با صرف 12 میلیارد ریال، تاسیسات سیلندر پرکنی زرآباد با 7 میلیارد ریال هزینه، از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که طی هفته دولت در شهرستان کنارک بهره‌برداری می‌شوند.

سجادی اضافه کرد: با بهره‌برداری این طرح‌ها برای 600 نفر به‌ طور مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی فراهم و 7 هزار نفر در قالب یک‌هزار خانوار از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.

غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های آنها و افتتاح چند پروژه عمرانی، از جمله برنامه‌های نخستین روز هفته دولت در کنارک است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول