اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

برگزاری نشست‌های صمیمی مردم و مدیران در مساجد هرمزگان

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار هرمزگان از حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و برگزاری نشست‌های صمیمی با اقشار مختلف مردم در مساجد با هدف رفع ویژه مشکلات مردم و ارائه آمار و عملکرد، به مناسبت هفته دولت خبر داد.

برگزاری نشست‌های صمیمی مردم و مدیران در مساجد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، میلاد امیری‌نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته و برشمردن برخی از برنامه‌های این مناسبت در استان، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت به ارائه گزارش عملکرد از خدمات و اقدامات بی‌منت در طول سال به مردم بپردازند و جامعه را از عملکردها آگاه کنند.

وی با بیان اینکه حضور و سخنرانی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان هرمزگان در مساجد طی ایام هفته دولت یکی از ده‌ها ویژه ‌برنامه مدنظر در این هفته است، اضافه کرد: از آنجایی که اطلاع‌رسانی یکی از بخش‌های مهم اقدامات مختلف محسوب می‌شود و حتی این مسئله مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، مدیران روابط عمومی‌ها نباید از هیچ کوششی در این راستا دریغ کنند.

مشاور استاندار هرمزگان در این راستا با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان پرتوان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش خود را برای معرفی هرچه بهتر دستاوردهای سازمان مطبوع به کار گیرند، ادامه داد: مساجد از دیرباز تاکنون همواره به عنوان یکی از محل‌های مناسب و درخور توجه برای اطلاع‌رسانی عمومی به شمار می‌رفته و نگاه ما به مسجد به عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های مهم نظام بوده و هست، به همین منظور در هفته دولت برای اطلاع‌رسانی بیشتر از اقدامات انجام‌ شده دراستان هرمزگان توسط دولت‌های نهم و دهم مد نظر بوده است.

امیری‌نژاد ادامه داد: در همین راستا در استان و ستاد هفته دولت، با هدف معرفی بیشتر دستاوردهای نظام اسلامی و دولت عدالت محور، مساجد را برای حضور و سخنرانی مدیران و برگزاری نشست‌های صمیمی و همچنین پرسش و پاسخ و رفع مشکلات مردم طی هفته دولت انتخاب کرده‌ایم.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان در نخستین نشست صمیمی مردم و مسئولان، در نخستین روز از هفته دولت افزود: همچنین معاون برنامه‌ریزی استانداری در روز دوم هفته دولت در مساجد داماهی بندرعباس و مسجد علی‌ ابن ابیطالب بندرعباس حضور خواهد یافت.

وی بیان داشت: فرماندار بندرعباس نیز در روز چهارم شهریورماه در مساجد مهدی موعود (عج) آزادگان حاضر و ضمن آگاهی‌بخشی به مردم از اقدامات دولت در سطح شهرستان بندرعباس به سئوالات مردم پاسخ و مشکلات را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/ش30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول