اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 186 طرح کشاورزی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از افتتاح 186 طرح در بخش کشاورزی همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر 109 میلیارد 113 هزار ریال در استان خبر داد.

بهره‌برداری از 186 طرح کشاورزی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علینقی صالحی عصر امروز طی نشستی خبری که به مناسبت معرفی پروژه‌های افتتاحی هفته دولت برگزار شد، گفت: همزمان با هفته دولت در بخش کشاورزی 17 پروژه در شهرستان بندرعباس، 35 پروژه در شهرستان حاجی‌آباد، 29 پروژه در شهرستان میناب، 24 پروژه در شهرستان رودان، 17 پروژه در شهرستان بندرلنگه، پنج پروژه در شهرستان قشم، هفت پروژه در شهرستان بشاگرد، سه پروژه در شهرستان سیریک، شش پروژه در شهرستان بندر خمیر، 16 پروژه در شهرستان جاسک و هفت پروژه در شهرستان پارسیان در بخش کشاورزی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در مورد طرح‌های افتتاحی افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های تولیدات دامی، امور عشایر، تولیدات گیاهی، صنایع کشاورزی و آب و خاک است که در همین راستا یک هزار و 31 خانوار از این پروژه‌ها بهره‌مند شده و برای 385 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در خصوص اعتبارات این طرح‌ها نیز بیان داشت: 10 میلیارد و 915 میلیون ریال از اعتبارات استانی، 74 میلیارد و 683 میلیون ریال از اعتبارات ملی و پنج میلیارد و 450 میلیون ریال از سایر اعتبارات برای راه‌اندازی و بهره‌برداری این طرح‌ها هزینه شده است.

صالحی اضافه کرد: بیشترین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان حاجی‌آباد با 35 پروژه و پس از آن میناب و رودان به ترتیب با 29 و 24 پروژه است.

انتهای پیام/ش30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول