اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت

مزار شهدای بجنورد گلباران شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی به همراه معاونان، مسئولان قضایی و مدیران کل دستگاه‌های استان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با حضور در گلزار شهدای بجنورد، مزار شهدای این شهر را گلباران و با شهیدان تجدید میثاق کردند.

مزار شهدای بجنورد گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود‌ احمدی‌بیغش صبح امروز در آیین گلباران مزار شهدا اظهار کرد: امروز عزت حیات و ممات مسلمین مرهون خون شهدا است و اگر مظلومان جهان جسارت پیدا کرده‌اند در مقابل مستکبران بایستند و مقاومت کنند و از حق خود دفاع کنند، به برکت ایثارگری شهدا است.

وی با گرامیداشت یاد 170 شهید کارمند خراسان‌شمالی، مظلومیت شهیدان رجایی و با هنر را مقتدرانه و غیرتمندانه دانست و گفت: شهیدان رجایی و باهنر غالب بر قدرت بودند و قدرت و جایگاه و مقام بر آنان غلبه، تسلط و اثری نداشت.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی تصریح کرد: امروز دولت متعلق به ملت و ملت متعلق به دولت و همه متعلق به نظام اسلامی هستند و برای پیشبرد اهداف نظام تلاش می‌کنند.

به گزارش فارس، مداحی و نواختن مارش نظامی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این آیین بود.

استاندار خراسان‌شمالی پس از گلباران مزار شهدا، امروز برای بازدید از پروژه‌ها، انجام افتتاحیه‌ها، کلنگ‌زنی‌ها دیدار با خانواده‌های شهدا و مردم و ... به شهرستان اسفراین سفر کرد.

احمدی‌بیغش همچنین در هفته دولت برای انجام افتتاحیه‌ها، بازدید و پیگیری پروژه‌های عمرانی، دیدار و گفتگو با مردم، کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها و... به تمام شهرستان‌های هفتگانه خراسان‌شمالی سفر می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول