اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار به کشاورزی صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار به کشاورزی صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان با امام جمعه این شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: امام جمعه صومعه‌سرا همواره حامی و پشتیبان عملکرد مسئولان این شهر در تمام صحنه‌ها و زمان‌ها بوده است.

وی تذکرات و ارائه پیشنهادهای امام جمعه صومعه‌سرا در راستای وظایف مسئولان و مدیران این شهر را امری مهم خواند و گفت: بسیاری از مشکلات و موانع صومعه‌سرا با تدبیر و آگاهی امام جمعه این شهرستان برطرف می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی در بین مردم و مسئولان تصریح کرد: وحدت و اتحاد لازمه مدیریت سالم و کارآمد است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام از این همه همبستگی بین مردم و مسئولان عصبانی و ناراحت هستند، متذکر شد: وحدت و اتحاد مسئولان و نزدیکی آنها با مردم مشت محکمی در برابر تفرقه‌افکنی و خیال پردازی‌های دشمنان نظام و انقلاب بوده است.

شعبانی، ایجاد یأس و ناامیدی را ریشه بسیاری از نارضایتی‌های مردم از مسئولان برشمرد و تصریح کرد: مردم بدون تحقیق و بر اساس شایعات غلط و دروغ‌پردازی‌های دشمنان در باره عملکرد مسئولان اظهار نظر نکنند.

وی با تصریح بر اینکه دولت متشکل از مردم و برای خدمت رسانی شایسته به آنها است، افزود: مردم فریب شایعه‌افکنی و دروغ‌پردازی برخی مزدوران داخلی و خارجی مبنی بر ناکارآمدی دولت و نظام را نخورند.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه انتقادهای سازنده همیشه کارساز است، اذعان کرد: دولت نیازمند انتقادها و پیشنهادهای اصولی و از روی انصاف مردم و به‌ویژه رسانه‌ها است.

به گفته وی، عملکرد دولت‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دو دوره اخیر برای خدمات‌رسانی در حوزه‌های شهری و روستایی به صورت یکسان چشمگیر و قابل قبول بوده است.

شعبانی به تأخیر در اجرای برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و تولیدی اشاره کرد و متذکر شد: برای انجام هر طرح و برنامه‌ای نیازمند برنامه‌ریزی زمانی، مکانی، مالی و اولویت‌بندی هستیم.

وی درباره میزان بودجه اعتبارات اختصاص یافته سال جاری در صومعه‌سرا افزود: صومعه‌سرا یکی از شهرستان‌های برتر در جذب و اختصاص بودجه گیلان به شمار می‌رود.

وی از اختصاص حدود 10 میلیارد تومان اعتبار سال جاری صومعه‌سرا به بخش  کشاورزی خبر داد و یادآور شد: از این میزان بالغ بر 2 میلیارد و 750 میلیون تومان برای ایجاد 108 شغل در حوزه کشاورزی به بانک کشاورزی صومعه‌سرا برای توزیع وام به متقاضیان اختصاص یافته است.

شعبانی با اشاره به واگذاری واحد های مسکونی مهر صومعه‌سرا ابراز کرد: به‌زودی 350 واحد مسکونی مهر صومعه‌سرا به صورت جامع و کامل به متقاضیان و صاحبان آنها تحویل داده می‌شود.

به گفته وی برای ساخت این تعداد واحد مسکونی مهر در فاز نخست بالغ بر 8 میلیارد و 400 میلیون تومان وام از طرف بانک مسکن به متقاضیان اهدا شد که تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان آن به بانک عامل باز پرداخت شده است. 

فرماندار صومعه‌سرا، ساخت بولتن از عملکردهای تمام دستگاه‌های این شهرستان، برپایی همایش تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر و 72 نفر از شهدای کارمند صومعه‌سرا را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش فارس، مزار شهدای صومعه‌سرا امروز با حضور امام جمعه و تمام مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی این شهرستان گلباران شد.

به دلیل شدت بارندگی در صومعه‌سرا افتتاح پروژه‌های عمرانی و تولیدی نخستین روز از هفته دولت این شهر به تعویق افتاد.

ا‌نتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول