اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان

فرماندار خرمشهر از عملکرد خبرگزاری فارس در جنوب خوزستان تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش، فرماندار خرمشهر با حضور در دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان از عملکرد مثبت خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار به‌روز این شهرستان تقدیر کرد.

فرماندار خرمشهر از عملکرد خبرگزاری فارس در جنوب خوزستان تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالله حسینی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان اظهار کرد: همه تلاش ما و مسئولان شهری خرمشهر در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه عمران و آبادی شهری است.

وی با تقدیر از عملکرد مثبت خبرگزاری فارس جنوب خوزستان در انعکاس اخبار به‌روز این شهرستان افزود: در این راستا از همه رسانه‌ها به‌ویژه خبرگزاری تأثیرگذار فارس می‌خواهیم در زمینه انعکاس عملکرد مسئولان شهری اقدامی جدی کرده و مردم را از زحمات مسئولان مطلع کنند.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان کرد: شهر خرمشهر با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم می‌کند اما این دلیل نمی‌شود که آمار غیرواقعی را در آن بزرگ‌نمایی کرده و اطلاع‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مسئولان بتوان در راستای ارتقای بخش‌های مختلف منطقه و رفاه حال بیشتر شهروندان گام‌های متعالی‌تری برداشت.

حسینی تصریح کرد: به‌طور قطع نمی‌گوییم این شهر مشکل ندارد اما باید با همدلی و انسجام بخش‌های مختلف، بتوان در راستای رفع موانع پیش‌روی پیشرفت آن گام برداشت.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول