اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرمشهر:

برنامه‌های اوقات فراغت برای بزرگسالان نیز فراهم شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرمشهر گفت: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت باید به گونه‌ای فراهم شود که تمام دانش آموزان، جوانان و حتی بزرگسالان شهرستان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

برنامه‌های اوقات فراغت برای بزرگسالان نیز فراهم شود

هوشنگ محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: اوقات فراغت یکی از حساس‌ترین بخش‌های زندگی است که باید با برنامه‌ریزی‌ صحیح به بطالت نگذرد.

وی افزود: در این روزها کودکان، نوجوانان و بسیاری از جوانان را نظاره‌گر هستیم که برای تابستان خود هیچ برنامه‌ریزی نداشته و آن را بی‌هدف سپری می‌کنند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار خرمشهر تصریح کرد: در این زمینه نهادهای فرهنگی شهرستان باید به کمک بخش‌های علمی آمده و با گام برداشتن در یک‌سوی واحد، برنامه‌های ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت را ترتیب دهند.

وی همچنین عنوان کرد: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت باید به گونه‌ای فراهم شود که تمام دانش‌آموزان، جوانان و حتی بزرگسالان شهرستان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

محمدپور اضافه کرد: علاوه بر این باید در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی به بهداشت روان و آموزش روابط اجتماعی همچنین آگاهی دانش‌آموزان از مسائل بهداشتی توجه ویژه شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نیز در این خصوص نقش بسیار سازنده‌ای را بر دوش دارند و باید در ایجاد فضایی مفرح و بانشاط برای فرزندانشان در تابستان همت کنند.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اجرای برنامه‌های مفید اوقات فراغت توسط دستگاه‌های اجرایی در شهرستان گفت: گذراندن اوقات فراغت مفید و مفرح می‌تواند دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی بزرگسالان را با هر قشر سنی برای دوره کاری و یا تحصیلی جدید آماده و مهیا کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول