اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

قدس کانون اتحاد امت اسلامی علیه صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: روز جهانی قدس کانون همبستگی امت اسلامی علیه صهیونیسم جهانی است.

قدس کانون اتحاد امت اسلامی علیه صهیونیسم جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: در حالی تحرکات استکبار جهانی در منطقه افزون شده است که آنها از الگو شدن ایران اسلامی در هراس و نگرانی هستند و به معنای حقیقی تمام تحولات منطقه را از عظمت انقلاب اسلامی می‌بینند.

وی با یادآوری اینکه سوریه می‌تواند باتلاق نابودی ابدی صهیونیسم شود خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد جنگی را در منطقه دامن بزند در کمتر از یک روز هستی خود را از دست خواهد داد.

امام جمعه پارس‌آ‌باد افزود: دشمنان اسلام از راه‌های مختلف درصدد هستند با ایجاد شکاف و دودستگی و اختلاف بین مسلمان، مانع برگزاری راهپیمایی روز قدس شوند که هرگز به این هدف شوم خود نایل نخواهند شد.

علوی روز جهانی قدس را برای تمامی مظلومان و ستمدیدگان و آزادیخواهان جهان امید‌بخش دانست و تصریح کرد: این روز می‌تواند هشداری جدی به نظام سلطه و تمام قدرت‌های زورگو در دنیا باشد.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در برگزاری پرشور روز قدس بسیار موثر بوده است ادامه داد: به واسطه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت روز به روز شاهد افول قدرت و نفوذ صهیونیسم در جهان هستیم.

خطیب جمعه پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان حادثه زلزله در شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی وضعیت امدادرسانی و کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمک‌ها و مساعدت‌های مردمی می‌تواند مسئولان را در خدمات‌رسانی بهتر به مصیبت‌دیدگان و بازسازی سریع مناطق زلزله‌زده موثر باشد.

علوی با اعلام اینکه براساس احادیث و روایات کمک به همنوعان نیازمند، اجر معنوی و اخروی زیادی دارد، از مردم نیکوکار و مومن این شهرستان خواست با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در رفع مشکلات و نیازهای هموطنان زلزله‌زده به طور جدی مشارکت داشته باشند.

وی با تبریک 26مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آزادگان را اسوه صبر و استقامت دانست و گفت: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون ایثارگری‌ها و صبر و مقاومت این عزیزان هستیم.

خطیب جمعه پارس‌آباد در پایان سخنان خود فرارسیدن عید سعید فطر را گرامی داشت و افزود: در این روز همه باید در نماز وحدت‌آفرین عید فطر مشارکت کرده و به تکمیل اعمال خیرخواهانه خود در ماه رمضان اقدام کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول