اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

مسئولان نظام همواره در کنار ولایت فقیه باشند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در طول تاریخ انقلاب مسئولان نظام در کنار ولی امر مسلمانان بوده و هر زمان که با ولایت زاویه داشته، هم در داخل و هم در خارج با بحران‌های پی‌ در پی مواجه شدند.

مسئولان نظام همواره در کنار ولایت فقیه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در آیین گلباران قبور مطهر شهدا در این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: اگر در این سختی‌ها و تزویرهای عالم ما همواره پیروز هستیم به برکت روح شهدا است.

وی افزود: طی تاریخ پس از انقلاب هر زمان که مسئولان و مدیران ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار ولی امر مسلمانان بوده و صادقانه عمل کردند، روح شهدا نیز همواره حامی آنها بوده و در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی سربلند بوده‌اند.

عارفی تصریح کرد: عهدی که شهدا، جانبازان و آزادگان بسته‌اند، تنها با ولی امر مسلمانان و ولایت است.

وی ابراز داشت: اما هر زمان که مسئولان با ولایت زاویه داشته، هم در داخل و هم در خارج با بحران‌های پی‌ در پی مواجه شدند.

عارفی عنوان کرد: بی‌عزتی ما در دنیا در دولت‌های گذشته به دلیل پشت کردن مسئولان به ولایت فقیه بود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دولت نهم و دهم را برخاسته از مردم دانست و گفت: این دولت موفق شد، نوع جدیدی از مدیریت را به ملت ایران و عالم معرفی کند.

عارفی بیان داشت: با خدمات و تلاش دولتمردان مشکلات به جای مانده مردم که مانند یک زخم در وجود پیکره نظام هر روز ملت را می‌آزرد، برطرف شد.

وی اذعان داشت: امیدواریم، دولت‌های آینده نیز در مسیر شهدا و تحت امر ولی امر مسلمانان باشند تا بتوانیم، خدمات صادقانه و خالصانه‌ای به مردم ارائه دهیم.

به گزارش فارس، آیین گلباران قبور مطهر شهدا با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، فرماندار، رؤسای اداره‌ها و خانواده شهدای شهرستان جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول