اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح 23 پروژه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: این مجموعه در هفته دولت 23 پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان دارد.

افتتاح 23 پروژه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، سید مجتبی عراقی‌زاده به بیان جزئیات این پروژه‌ها پرداخت و اظهار کرد: همچنین در هفته دولت شاهد آغاز آبرسانی به سه شهر جدید طبس مسینا، قهستان و گزیک هستیم.

وی افزود: برای تامین آب اراضی مسکن مهر سربیشه در هفته دولت امسال کلنگ احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی این شهر به زمین زده می‌شود تا با آماده‌سازی این مخزن 4 هزار نفر از مواهب آن برخوردار شوند و همچنین آبرسانی به دانشکده کشاورزی این شهرستان نیز با اجرای حدود سه کیلومتر خط انتقال با قطر 150 میلی‌متر محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان قاینات اشاره کرد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه آب شرب آرین‌شهر که شامل بازسازی بیش از یک‌هزار رشته انشعاب فرسوده آب، احداث 45 باب حوضچه شیرآلات شبکه و اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهر به طول 27 کیلومتر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

عراقی‌زاده حصارکشی و محوطه‌سازی مخزن آب شرب آرین‌شهر، اصلاح و بازسازی بخشی از شبکه فرسوده آب شهر حاجی‌آباد و حصارکشی مخزن آب شرب 300 مترمکعبی حاجی‌آباد با اعتبار 160 میلیون ریال، آبرسانی به منطقه شاهیک، اصلاح و بازسازی قسمتی از شبکه فرسوده قاین و نیمبلوک، احداث ساختمان و خط انتقال و تجهیز چاه شماره یک شهر قاین و حفر و تجهیز یک حلقه چاه را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح امور قاین در هفته دولت عنوان کرد.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول