اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توافق فعالان اقتصاد، صنعت، بازرگانی و اصناف استان

تفاهم‌نامه جذب کارآفرینان و سرمایه‌گذاران آذربایجان‌شرقی در منطقه آزاد ارس منعقد شد

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه آزاد ارس و رؤسای مجمع امور صنفی تبریز، مرند و کلیبر و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی برای جذب و حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران منعقد شد.

تفاهم‌نامه جذب کارآفرینان و سرمایه‌گذاران آذربایجان‌شرقی در منطقه آزاد ارس منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، این تفاهم‌نامه‌ در راستای جلب و جذب مشارکت فعالان اقتصادی، صنعتی و بازرگانی استان برای بهره‌مندی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان استان از مزایای منطقه آزاد ارس منعقد شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست ضمن تبیین امتیازها و مزایای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس برای سرمایه‌گذاران، مشارکت در بالا بردن سطح سرمایه‌گذاری‌ها و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای استان آذربایجان‌شرقی را مورد تاکید قرار داد.

صادق نجفی افزود: هدف از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این نهادها با سازمان منطقه آزاد ارس مشارکت در شناسایی و معرفی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برتر استان به منطقه آزاد ارس برای اعطای کارت ارس‌وندی به آنان به منظور بهره‌مندی از تمام مزایای کارت ارس‌وندی در منطقه آزاد ارس است.

وی با اشاره به جایگاه منطقه آزاد ارس در چشم‌انداز 20 ساله، برنامه پنجم توسعه و سند توسعه استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: منطقه آزاد ارس به عنوان منطقه فعال در عرصه تجارت داخلی و خارجی می‌تواند با ارائه خدمات و امتیازهای سرمایه‌گذاری مشوق خوبی برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بوده و موجب افزایش ظرفیت بهره‌برداری از قابلیت‌های اقتصادی و تجاری استان شود.

نجفی افزود: در این تفاهم‌نامه مشارکت‌کنندگان پس از شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران برتر استان نسبت به ثبت‌نام آنان در سایت ارس‌وندی به آدرس اینترنتی http://arasvandi.arasfz.ir  اقدام می‌کنند و سازمان منطقه آزاد ارس نیز در صورت احراز شرایط مورد نیاز، اقدامات لازم برای صدور کارت ارس‌وندی را انجام خواهند داد.

وی هدف اصلی کارت ارس‌وندی را حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک در محدوده منطقه آزاد ارس و فراهم‌سازی ارائه خدمات به شهروندان عنوان کرد و افزود: متولدین، ساکنین، شهروندان افتخاری و شاغلین، سرمایه‌گذاران، بازرگانان و کسبه، دانشجویان، فرهنگیان، کارمندان سازمان منطقه آزاد ارس و کارمندان ادارات دولتی و شرکت‌های تابعه و بازنشستگان منطقه آزاد ارس می‌توانند با دریافت کارت ارس‌وندی از تمامی مزایای قوانین حاکم بر مناطق آزاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول