اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران شرکت شهرک‌های صنعتی ایران:

واحدهای صنایع پایین دستی پتروشیمی در خمین ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمران و محیط زیست صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از ایجاد واحدهای صنایع پایین دستی پتروشیمی در شهرک صنعتی خمین خبر داد.

واحدهای صنایع پایین دستی پتروشیمی در خمین ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جعفر صادقی ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از واحد تولیدی پلیمر صبای خمین اظهار داشت: با توافقات صورت گرفته بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و پتروشیمی صنایع پایین دستی پتروشیمی در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور ایجاد خواهد شد که در حال حاضر مطالعات اولیه در دو شهر بوشهر و خوزستان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به فضای یک هکتاری شهرک صنعتی خمین فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد این صنایع در شهر فراهم است که می‌طلبد مسئولان از این فرصت نهایت استفاده را به عمل آورده و اقدامات خود را برای ایجاد واحدهای صنایع پایین دستی پتروشیمی در شهرک آغاز کنند.

معاون عمران و محیط زیست شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: شهر خمین به عنوان زادگاه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی از توجه مسئولان دور ماند و این وظیفه مسئولان بود که بعد از امام راحل زمینه رشد و توسعه این شهر را فراهم سازند، اما متاسفانه تا امروز این شهر مقدس مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته و از کمبودهای بسیاری رنج می‌برد.

صادقی افزود: اختصاص بالاترین نرخ بیکاری استان مرکزی به خمین به راستی در شأن مردم و مسئولان نیست که باید با برنامه‌ریزی این نرخ را کاهش داده و موجبات اشتغالزایی در منطقه را فراهم کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهر خمین با وجود اینکه متعلق به امام راحل است اما با مشکلات و کاستی‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند که یکی از مهم‌ترین این کاستی‌ها نبود شغل برای جوانان است.

ابراهیم رضایی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر رشد و توسعه زادگاه امام تاکید و سفارش ویژه‌ای داشتند، اما مسئولان همچنان با این شهر نامهربان هستند.

وی تصریح کرد: امروز به دلیل نبود اشتغال جوانان برای کار و اشتغال به اراک، دلیجان، گلپایگان و اخیرا به الیگودرز مهاجرت می‌کنند که باید با ایجاد واحدهای بزرگ صنعتی و حمایت از آن‌ها فرصت‌های مناسبی برای اشتغال جوانان را فراهم کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول