اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 15 روز گذشته

1.2 میلیون گردشگر به چهارمحال و بختیاری سفر کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از ورود بیش از یک میلیون و 200 هزار گردشگر به این استان در 15 روز گذشته خبر داد.

1.2 میلیون گردشگر به چهارمحال و بختیاری سفر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی در نشست ستاد تسهیلات سفر این استان اظهار داشت: گردشگری یکی از امور بسیار مهمی است که در فصل تابستان از رونق خوبی برخوردار است و در همین راستا گردشگران بسیاری وارد این استان شده‌اند.

وی از ورود بیش از یک میلیون و 200 هزار گردشگر به این استان در 15 روز گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 377 هزار مسافر در اماکن اقامتی این استان ساکن شدند.

ریاحی ادامه داد: بر همین اساس مسافران بسیاری در هتل‌ها، مهمان‌سراها، هتل آپارتمان‌ها، کمپ‌ها و مدارس استان اقامت داشتند و بیش از 165 هزار نفر نیز در چادرهایی که از سوی ستاد تسهیلات سفر استان پیش‌بینی شده بود، اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، فرهنگ‌سازی را از مهمترین عوامل جذب گردشگر برشمرد و ادامه داد: در همین راستا تهیه کلیپ‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند سهم بسزایی در فرهنگ‌سازی جذب گردشگر داشته باشد.

ریاحی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های ذیربط در فراهم کردن بستر مناسبی برای میزبانی از گردشگران تاکید کرد و گفت: رشد و رونق گردشگری نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و بخش‌هاست که در این راستا دستگاه‌های متولی باید بیش از پیش همکاری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید موانع فراروی جذب گردشگر در استان را از میان برداشت و با ایجاد زیرساخت‌های لازم و فرهنگ‌‌سازی مناسب شرایط را برای رونق صنعت گردشگری استان فراهم کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول