اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صانعی در گفت‌وگو با فارس:

تیم‌های ملی فوتسال امید و بزرگسالان به مصاف روسیه می‌روند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم‌های ملی فوتسال امید و بزرگسالان کشورمان در دیدارهای تدارکاتی روزهای پایانی شهریور ماه به مصاف تیم ملی روسیه می‌روند.

تیم‌های ملی فوتسال امید و بزرگسالان به مصاف روسیه می‌روند

علی صانعی در حاشیه دیدار صبای قم و ارژن فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: جام جهانی فوتسال به عنوان مهم‌ترین رویداد فوتسال جهان در سال 2012 کمتر از سه ماه دیگر برگزار می‌شود و تیم‌های ملی راه یافته به این مسابقات از هم‌اکنون خود را برای حضوری قوی در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال کشورمان نیز که یکی از تیم‌های آسیایی راه یافته به رقابت‌های جام جهانی فوتسال است و در دوره قبلی جام جهانی نیز موفق‌ترین نماینده فوتسال قاره کهن بود، به زودی تمرینات خود را برای حضور در جام جهانی آغاز می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: ملی‌پوشان فوتسال کشورمان برای حضور در نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی با صلاحدید کادر فنی بعد از پایان دیدارهای هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر فوتسال معرفی می‌شوند‌ تا این تیم تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برای حضور در جام جهانی آغاز کند.

وی تصریح کرد: تیم ملی فوتسال ایران پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود که در طول 12 دوره برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در 10 دوره موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی آسیا شده و در رتبه‌بندی تیم‌های برتر فوتسال دنیا نیز بهترین تیم آسیا به شمار می‌رود.

صانعی بیان داشت: برای حضور موفق در مسابقات جام جهانی 2012 فوتسال که در آبان ماه برگزار می‌شود، تمرینات تیم ملی فوتسال از روز هفتم شهریور ماه آغاز می‌شود و ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی خود را برای دیدارهای تدارکاتی آماده می‌کنند.

وی عنوان کرد: نخستین رویداد تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان، انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال روسیه است که این بازی به میزبانی کشورمان و در روزهای پایانی شهریور ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: این در حالی است که تیم ملی فوتسال امید کشورمان نیز که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان محسوب می‌شود، همزمان با تیم ملی بزرگسالان تمرینات خود را آغاز می‌کند و این تیم نیز با تیم ملی فوتسال روسیه دیداری تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

وی یادآور شد: بدین ترتیب بازی‌های تدارکاتی تیم‌های ملی فوتسال امید و بزرگسالان کشورمان برابر روسیه در روزهای 27 و 28 شهریور ماه برگزار می‌شود و بعد از آن تیم ملی چند بازی تدارکاتی دیگر نیز با رقبای آسیایی و اروپایی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول