اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف آمل:

مسابقات قرآن و اذان آمل سوم تا پنجم مهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی و مسابقات اذان اداره اوقاف و امور خیریه آمل، سوم تا پنجم مهر ماه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن و اذان آمل سوم تا پنجم مهر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسین مهدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با اشاره به این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است، بیان داشت: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت هدایت کند.

وی به آغاز ثبت‌نام سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی و مسابقات اذان اداره اوقاف و امور خیریه آمل اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود که ثبت نام تا 31 شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با دعوت از همه علاقمندان، هیئت‌ها و مجامع قرآنی برای شرکت در این مسابقات گفت: همه شرکت‌کنندگان می‌توانند برای نام‌نویسی و تکمیل فرم مسابقه به اداره اوقاف، کانون قرآن اداره تبلیغات، سپاه شهرستان و امور فرهنگی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) مراجعه کنند.

مهدیان متذکر شد: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی و مسابقات اذان اداره اوقاف و امور خیریه آمل سوم تا پنجم مهر در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه قرآن کلام خداوند کریم و معجزه پیامبر اکرم(ص) است که برای هدایت انسان‌ها و دستیابی به زندگی سعادت‌مندانه و با نشاط به سوی ما آمده، خاطرنشان کرد: این کتاب آسمانی راهگشای زندگی انسان‌ها در همه مکان‌ها و زمان‌ها است که می‌تواند انسان را به بالاترین مراتب و درجات رهنمون کند.

وی با اشاره به اینکه قرآن نوری است که انسان باید بهره کافی را از آن ببرد، تصریح کرد: این کتاب آسمانی باید زمینه‌ای برای تهذیب نفس و تکامل معنوی در انسان باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با تاکید بر اینکه توجه به قرآن زمینه‌ساز تعالی جامعه می‌شود، افزود: امروز در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان که از پیشرفته‌ترین ابزار برای خروج جوانان ما از مسیر الهی استفاده می‌شود توجه و توسل به این کتاب آسمانی می‌تواند خنثی‌کننده همه نقشه‌ها و برنامه‌های آنان باشد.

مهدیان اذعان داشت: ترویج و تحکیم معارف قرآنی در جامعه امری ضروری است که باید با برنامه منسجم و سازماندهی شده اقدامات موثر و شایسته‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول