اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی خبر داد

حضور 37 نفر از خانواده شهدای استان مرکزی در مسابقات کشوری قرآن‌

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از اعزام 37 نفر از برترین‌های مسابقات قرآن استانی به مرحله کشوری مسابقات خبر داد.

حضور 37 نفر از خانواده شهدای استان مرکزی در مسابقات کشوری قرآن‌

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مرحله سراسری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از دوم تا دوازدهم شهریور ماه سال‌ جاری در مشهد برگزار می‌شود که 37 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات به این مرحله اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در رشته‌های حفظ پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء و 20 جزء، قرائت، تفسیر، مفاهیم و نماز برگزار می‌‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی هدف از برگزاری این مسابقات را انس هر چه بیشتر خانواده‌های شهدا و ایثارگران با تعالیم روح‌بخش قرآن کریم عنوان کرد و گفت: با برگزاری این مسابقات تلاش می‌شود تدبر در قرآن نیز بیش از گذشته مورد توجه قاریان و حافظان قرآن قرار گیرد، چرا که این مهم همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

هنرمند در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دولت خبر داد و بیان داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آگاه‌سازی جامعه از خدمات دولت و مسئولان، هفته دولت بهترین فرصت برای این مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که در هفته دولت باید مورد توجه قرار گیرد الگوگیری مسئولان از شهدای دولت به ویژه در امر ساده زیستی و تلاش در راستای خدمت به مردم است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول