اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

توطئه‌های دشمن بی‌نتیجه است/ 120 کشور در ایران حضور می‌یابند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: با وجود همه تحریم‌ها، توطئه‌های دشمن بی‌نتیجه است و بیش از 120 کشور در اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران حضور می‌یابند.

توطئه‌های دشمن بی‌نتیجه است/ 120 کشور در ایران حضور می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار کرد: امروز محبوبیت ایران اسلامی جهانی شده است و توطئه‌های آمریکا، اسرائیل و غرب برای خدشه‌دار کردن چهره انقلاب اسلامی بی‌اثر و بی‌نتیجه است.

وی افزود: شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد به ریاست ایران اسلامی در تهران برگزار و بیش از 120 کشور که قریب به نیمی از میهمانان رئیس‌جمهور، نخست وزیر و سران کشورها هستند در این اجلاس حضور می‌یابند.

امام جمعه فردوس با اشاره به آیات و روایات اسلامی خطاب به جوانان تصریح کرد: باید در برابر پدر و مادر خود متواضع و خود را در مقابل آنان ذلیل و کوچک بدانید و همواره به آنان نیکی کنید.

بابایی ماهانی‌نژاد با اشاره به سالگرد تخریب بقاع متبرکه ائمه (ع) در بقیع، این عمل خائنانه وهابیت را تقبیح و یادآور شد: امروز بیداری اسلامی در عربستان سبب سقوط وهابیان شده و قبور ائمه بقیع (ع) نیز به شکل زیبایی بازسازی شده است.

 

*دولت احیاکننده گفتمان امام است

امام جمعه فردوس با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت گفت: بنا بر سخنان رهبری، امروز دولت ما دولتی پرکار، موفق و احیاکننده گفتمان امام (ره) است.

بابایی ماهانی‌نژاد افزود: از قوای سه گانه انتظار می‌رود تا با وحدت کلمه در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی همچنین به سفر استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز از هفته دولت به شهرستان فردوس اشاره و تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ در سطح شهرستان نشان از عزم دولتمردان در خدمت‌رسانی به مردم است.

امام جمعه فردوس اظهار امیدواری کرد تا با همت و پیگیری مسئولان شهرستان عملیات اجرایی پروژه بیمارستان 100 تختخوابی و همچنین احداث 11 کیلومتر جاده کمربندی اسلامیه تسریع و به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول