اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گنبدکاووس:

مسئولان باید معنای اقتصاد مقاومتی را برای مردم تبیین کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گنبدکاووس گفت: مسئولان باید معنای اقتصاد مقاومتی را برای مردم تبیین کنند.

مسئولان باید معنای اقتصاد مقاومتی را برای مردم تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی در دیدار مسئولان ادارات که در نخستین روز از هفته دولت در دفتر نماز جمعه برگزار شد، با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر بعد از تحمل رنج و زجر زندان مسئولیت ریاست جمهوری و نخست وزیری جمهوری اسلامی ایران را پذیرفتند و صادقانه برای مردم خدمت کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند و الگویی برای مسئولان مملکت اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه تبعیت از امام و رهبری ویژگی بارز آن دو شهید گرانقدر بود افزود: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید منش و رفتار آن دو شهید والامقام را الگوی خود قرار بدهند و اگر خدمت‌رسانی برای مردم خالصانه برای خدا و صادقانه باشد خدا هم کمک می‎کند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: مسئولان باید مردم را نسبت به معنا و مصادیق طرح اقتصاد مقاومتی آگاه کنند و برای مردم توضیح بدهند.

سبحانی یادآور شد: هر چقدر ارتباط خود را با خدا خالص کنید خداوند به شما توفیق می‌دهد و بر توکل و توسل به خدا در امور و کارها تاکید کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز با بزرگداشت مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر از آغاز عملیات اجرایی 125 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی این شهرستان در هفته دولت خبر داد که با حضور مسئولان استانی افتتاح و متمرکز خواهد شد.

محمدتقی قزل‎سفلی با اشاره به تشدید تحریم‎های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اظهار داشت: موضوع اقتصاد مقاومتی راه حل خنثی کردن تحریم‎ها است. 

وی از برگزاری همایش اصناف پیرامون اقتصاد مقاومتی در ایام هفته دولت خبر داد و گفت: مسئولان در برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی هفته دولت باید به تبیین اقتصاد مقاومتی بپردازند و راهکارهای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی را بیان کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول