اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

هفته دولت فرصتی برای بازنگری و حسابرسی مسئولان از خود است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: هفته دولت فرصتی برای بازنگری و حسابرسی مسئولان از خود است.

هفته دولت فرصتی برای بازنگری و حسابرسی مسئولان از خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مسئولان ارشد دشتستان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه حسنه و الگوی شایسته‌ای در عرصه خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید به شکل شایسته‌ای تجلیل شوند.

وی بر لزوم توجه مسئولان به عملکرد خود تاکید کرد و افزود: مسئولان زحمات بسیار زیادی می‌کشند و بدون تردید هفته دولت علاوه بر بیان دستاوردهای با ارزش نظام و خدمات دولت، فرصتی برای بازنگری و حسابرسی مسئولان از خود است.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیش از سه دهه بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه کرده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

مصلح تصریح کرد: باید وجود نعمت حکومتی شیعی مقتدر و مردم ولایت‌مدار و حامی نظام را قدر دانست و مسئولان باید تا حد توان و ظرفیت در خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همه داشته‌های ما به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت‌های بی‌دریغ مردم است و باید به مردم بیش از پیش توجه و خدمت کنیم.

امام جمعه برازجان بیان کرد: کارگزاران نظام اسلامی باید متعهد، متخصص و مشکل‌گشای جامعه باشند و باید مشکلات مردم را به خوبی مرتفع کنند.

مصلح خاطر نشان کرد: پاسخگو بودن از مهم‌ترین مسایلی است که مسئولان باید به آن توجه کنند و در واقع مسئولان باید دغدغه‌های مردم را دغدغه‌های خود بدانند.

وی یادآور شد: دشتستان دارای ظرفیت بسیار زیادی برای رشد و توسعه است و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها موجبات رشد و بالندگی شهرستان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول