اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 آبادان:

نقشه‌برداری طرح جامع فاضلاب شهری آبادان انجام شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 3 آبادان گفت: طرح‌ریزی و نقشه‌برداری طرح جامع فاضلاب شهری آبادان در مناطق الوانیه و شطیط انجام شده است.

نقشه‌برداری طرح جامع فاضلاب شهری آبادان انجام شد

حبیب‌الله رشتی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در خصوص تعاونی مسکن مهر شماره سه و چهار کوی فرهنگیان منازل شناسایی و به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده است.

وی افزود: 12 پرونده با مساحت دو هزار و 112 متر برای نقشه‌برداری و طرح‌ریزی خطوط فاضلاب در منطقه فرهنگیان و تعاونی سه و چهار مسکن مهر انجام شده است.

شهردار منطقه سه شهری آبادان با اشاره به منطقه الوانیه گفت: نقشه برداری از شش پلاک ثبتی منازل منطقه الوانیه با مساحت 5 هزار و 470 متر که در طرح‌ریزی پروژه فاضلاب قرار دارد انجام و مدارک تحویل نماینده اداره آب و فاضلاب شهری آبادان داده شده است.

این مسئول افزود: در حدود یک پلاک ثبتی در منطقه الوانیه برای جانمایی خطوط فاضلاب طرح جامع فاضلاب شهری شهرستان آبادان مشخص شده و برای پیگیری به کمیسیون ماده 100 داده شده است.

رشتی‌پور در پایان اذعان داشت: طرح‌ریزی خطوط فاضلاب برای پیشروی در مناطق مشخص شده در نقشه جامع این پروژه مشخص و پرونده ها برای صدور تخریب به کمیسیون ماده 100 و اقدامات آینده ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول