اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان:

بهبهان میزبان رقابت مهر خوزستان است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: رقابت مهر استان خوزستان در سال جاری به میزبانی شهرستان بهبهان برگزار می‌شود.

بهبهان میزبان رقابت مهر خوزستان است

غلامرضا شهبازی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در بهبهان اظهار کرد: سازمان جوانان هلال احمر کشور هر سال مسابقاتی را در شاخه‌های مختلف از قبیل آزاد، دانشجویی، طلاب، دانش‌آموزی، روستایی و غنچه‌های هلال در زمینه‌های قرآن، زبان انگلیسی، امداد و کمک‌های اولیه، چادرزنی، توان‌ افزایی و نجات غریق در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌کند.

وی افزود: مرحله استانی این مسابقات هر سال در مرکز استان برگزار می‌شد که در سال جاری با عنایت مسئولان هلال احمر خوزستان، میزبانی این رقابت به شهرستان بهبهان سپرده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان بیان کرد: این رقابت در روزهای ششم تا هشتم شهریورماه در بهبهان برگزار شده که در آن 500 نفر از خواهران و برادران عضو جمعیت هلال احمر که در مرحله شهرستانی برگزیده شده‌اند به صورت مجزا به رقابت می‌پردازند.

وی در خصوص هدف رقابت مهر گفت: شناسایی اعضای مستعد جمعیت هلال احمر یکی از مهمترین اهداف این رقابت بوده و با این کار حس رقابت‌پذیری در رسیدن به اهداف فرهنگی در میان جوانان به منصه ظهور گذاشته می‌شود.

شهبازی‌مقدم در پایان با تأکید بر اینکه یکی از شرایط شرکت در این مسابقات، عضویت در جمعیت هلال احمر است، افزود: نفرات برگزیده این مسابقات که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، راهی مرحله کشوری می‌شوند. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول