اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق رئیس جمهور:

جامعه ورزش به کمک زلزله‌زدگان بشتابند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زور‌خانه‌ای در پیام تسلیتی به هموطنان زلزله‌زده در آذربایجان از جامعه ورزش خواست به کمک زلزله‌زدگان بشتابند.

جامعه ورزش به کمک زلزله‌زدگان بشتابند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مهر‌علیزاده ظهر امروز با صدور پیام تسلیت که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس در اردبیل قرار گرفته است،‌ با تسلیت مصیبت وارده به هموطنانمان در آذربایجان شرقی از جامعه ورزشکاری خواست مانند گذشته به کمک زلزله‌زدگان بشتابند.

وی در پیام خود آورده است:‌ حادثه غمبار زلزله آذربایجان و کشته شدن صد‌ها نفر و مصدوم شدن هزاران هموطن مومن، دوست داشتی و زحمتکش شهرهای اهر، هریس و ورزقان داغ سنگینی را بر دل همه انسان‌ها در سراسر جهان و همه ایرانیان به ویژه اهالی خونگرم،‌ مخلص و مهربان آذربایجان نهاد.

در قسمتی از این پیام آمده است: بنده به عنوان یکی از فرزندان آذربایجان تاسف و تاثر عمیق خود را همراه با زلال اشک غم و اندوه نثار راه رخت‌بربستگان از دنیا در این حادثه می‌کنم و دست نیاز و دروازه قلب تفتیده در این مصیبت را به سوی درگاه باری تعالی گشوده و از حضرت دوست شفای عاجل مصدومان و رفع مشکلات و آرامش مجدد مصیبت‌زدگان را آرزو می‌کنم.

معاون سابق رئیس جمهور در پیام افزوده است: گر چه افتخار دست‌بوسی و زدودن غبار اندوه از چهره مصیبت‌دیدگان این حادثه ولو با هدیه کردن لبخندی از صمیم دل یا با نهادن خشتی بر روی خشت دیگر در بازسازی خانه و کاشانه این حادثه‌دیدگان موهبتی بس عظیم است که توفیق آن را از درگاه خداوند متعال خواستارم اما به عنوان خدمتگزاری کوچک که سالیان سال افتخار خدمتگزاری خانواده‌های معظم شهدا را داشته و نیز سالیان متمادی آنچه در توش و توان داشته بی هیچ مضایقه‌ای در جای جای میهن عزیز اسلامی‌مان در اختیار ایرانیان سرفراز به ویژه در اختیار جامعه ورزش نهاده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: از جامعه ورزش درخواست می‌کنیم در کنار سایر اقشار جامعه و مردم فهیم کشورمان تا حد امکان به کمک حادثه‌دیدگان بشتابند و به فرموده خالق یکتای بی‌همتا که می‌فرماید " تعاونوا علی البر و التقوی " لبیک اجابت گویند باشد که یاد زنده‌یاد تختی و حادثه‌دیدگان زلزله بوئین زهرا بار دیگر در خاطره‌ها بدرخشد و روح از دست‌رفتگان این حادثه و حادثه دیگر در بم، بجنورد، منجیل، طارم، قاین، اردبیل، زنجان و قزوین و ... بار دیگر شادمان این همه انسانیت انسان‌های خداجوی ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول