اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مشکلات‌ خانه مطبوعات کرمان میان اعضا برطرف شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت:‌ مشکلات‌ خانه مطبوعات استان باید در میان خود اعضا بررسی و رفع شود، نه اینکه به استاندار انتقال یابد.

مشکلات‌ خانه مطبوعات کرمان میان اعضا برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در مراسم نکوداشت یاد شهدای خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه خبر استان کرمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهید باهنر افتخار استان کرمان است و با مدیریت اسلامی و دینی و همت بالا در اعتلای نظام اسلامی و ساده‌زیستی نام خود را جاودانه کرده است.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های مختلف در استان کرمان افزود: استان کرمان از نظر رسانه و مطبوعات جایگاه ویژه‌ای دارد و با دارا بودن 170 مطبوعه، سایت و خبرگزاری کرمان همواره در تلاش هستند تا با گسترش معنویت و رعایت اصول حرفه‌ای کیفیت این حوزه را نیز ارتقا بخشند. 

وی با اشاره به افزایش قیمت آگهی‌ها و سایر اقدامات در حوزه رسانه و مطبوعات بیان داشت: ما نیز در حد توان در خدمت حوزه فرهنگ هستیم.

استاندار کرمان با اشاره به بحث‌های مطرح در مورد خانه مطبوعات ‌و رسانه‌های استان کرمان گفت: تا زمانی که خانه مطبوعات تشکیل نشده بود، همه به دنبال شکل‌گیری آن بودند و با تلاش صورت گرفته خانه مطبوعات کرمان تشکیل شد. 

نجار افزود: کار اجرایی با سختی‌هایی مواجه است، اگر مشکلی در خانه مطبوعات استان کرمان وجود دارد، انتظار بر این است که در میان خودشان و با صحبت و گفت‌وگو رفع شود، نه اینکه به استاندار انتقال یابد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه باید به مجموعه استان نیز در بعد فرهنگی، اقتصادی و ... کمک کنند و مشکلات اطراف را نیز ببینید.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول