اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دیلم:

هفته دولت کارزار مسئولان نظام در جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دیلم گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای کارزار مسئولین در جنگ نرم با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

هفته دولت کارزار مسئولان نظام در جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم حجت‌الاسلام محمد گله‌گیری‌زاده عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیلم با تاکید بر انعکاس اقدامات دولت اظهار داشت: اطلاع‎رسانی و بیان کردن خدمات انجام شده به مردم موجب دلگرمی مردم به اصل نظام می‎شود.

وی تصریح کرد: در بیان آمارها و عملکردها به مردم نقاط قوت را بیان کرده و کارهایی که در گذشته انجام داده‎ایم را برای مردم بازگو کنیم.

امام جمعه موقت دیلم در ادامه اظهار داشت: در بیان عملکردها و گزارشات به مردم باید کارهایی که می‎توانستیم انجام دهیم و فرصت‎هایی که از دست داده‎ایم را برای مردم بیان کنیم.

وی بر تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از شیوه‎های دلگرم کردن مردم به اصل نظام است.

گله‌گیری‌زاده یادآور شد: مردم حق دارند بدانند دولت برای رفاه، امنیت و آسایش آنان چه اقداماتی انجام داده است و چه برنامه‎هایی در دست انجام دارد.

وی اضافه کرد: این امر همچنین موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه و پشتکار در خدمتگزاران نظام برای خدمتگزاری هر چه بیشتر و بهتر به مردم می‎شود.

در ادامه این نشست دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیلم گزارشی از برنامه‎های ستاد را بیان کرد.

همچنین سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و سرپرست اداره مسکن و شهرسازی گزارشی از عملکرد یک ساله خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول