اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 3 میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت

افتتاح پروژه بازچرخانی پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بجنورد

خبرگزاری فارس: پروژه بازچرخانی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک بجنورد و هفت واحد سوله کارگاهی با حضور مسئولان خراسان‌شمالی افتتاح شد.

افتتاح پروژه بازچرخانی پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این پروژه که بعد از ظهر امروز در سومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید، 3 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن صرف شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: آبیاری قطره‌ای فضای سبز شهرک صنعتی بجنورد به میزان 11 کیلومتر، احداث مخزن بتنی 500 مترمکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ و فیلتراسیون حجم عملیات این پروژه است.

محمدرضا باقری اظهار کرد: هفت سوله کارگاهی در شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد (بیدک) نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد که از هم اکنون این واحدهای کارگاهی قابل واگذاری هستند.

وی تصریح کرد: برای احداث هفته سوله کارگاهی بیدک حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی این شرکت هزینه شده است.

باقری به تولید بنای صنعتی (سالن تولید آماده) بجای تولید زمین صنعتی در این کارگاه‌ها اشاره کرد و افزود: مساحت هر یک از این کارگاه‌ها حدود 350 مترمربع می‌باشد که برای استقرار واحدهای صنعتی کوچک آماده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: از جمله مزیت‌های احداث واحدهای کارگاهی، کاهش زمان ساخت واحدهای کوچک صنعتی به منظور تسریع و تسهیل ورود به دوران بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول