اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان لرستان

12 پروژه آبیاری بارانی در خرم‌‌آباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در سومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار خرم‌آباد و جمعی از مسئولان این شهرستان تعداد 12 پروژه آبیاری بارانی به بهره‌برداری رسید.

12 پروژه آبیاری بارانی در خرم‌‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرماندار خرم‌آباد عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از 12 پروژه آبیاری بارانی در خرم‌‌آباد گفت: امروز و به مناسبت هفته دولت 12 پروژه آبیاری بارانی هم‌زمان در سطح روستاهای شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

مرتضی ولی‌پوری ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع 151 هکتار از اراضی این منطقه تحت پوشش آبیاری بارانی قرار گرفت.

فرماندار مرکز لرستان یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص یافته که 5 میلیارد و 200 میلیون ریال آن به صورت بلاعوض توسط دولت و یک میلیارد و 300 میلیون ریال آن سهم آورده کشاورزان بوده است.

ولی‌پوری اشتغال‌زایی این پروژه‌ها را 12 نفر اعلام کرد و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد مسئولان به مردم است.

وی افزود: در هفته دولت 146 پروژه در حوزه‌های مختلف در مرکز استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد با اشاره به این که برای احداث و تکمیل این طرح‌ها، 300 میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: این طرح‌ها در سرفصل‌های آموزشی، خدمات بهداشتی، آب شهری و روستایی، عمران شهری و روستایی، تفریحی و گردشگری، کشاورزی، برق و گازرسانی، تعاون، صنعتی، ورزشی و عشایری است.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تحول مطلوب و موثری در راستای توسعه و اشتغال شهرستان خرم‌آباد ایجاد شود.

به مناسبت هفته دولت و به صورت نمادین عصر امروز با حضور مرتضی ولی‌پوری فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان جهاد کشاورزی خرم‌آباد در روستای میرآباد بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد 12 پروژه آبیاری بارانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول