اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:

موفقیت‌های خود را مدیون خون شهدا هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به مقام شامخ شهیدان گفت: اگر 120 کشور در اجلاس عدم تعهد در ایران شرکت می‌کنند و شاهد درخشش ایران در همه عرصه‌ها هستیم از اثرات خون شهداست.

موفقیت‌های خود را مدیون خون شهدا هستیم

حجت‌الاسلام نعمت‌اله فخری در حاشیه مراسم بزرگداشت روز کارمند در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و تسلیت جهت شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی شهرستان‌های استان تهران است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: سپاه سیدالشهدا (ع) با برنامه‌های خوبی که از جمله آنها سخنان همسر شهید علی انصاری همکارانم بود و برگزار کردند، به اهداف خود رسید و توانست تا حد زیادی انتظارات را برآورده کند.

شهید انصاری مالک اشتر امام خمینی (ره) در گیلان بود

وی ضمن تقدیر از دلاوری‌های شهید انصاری بیان کرد: شهید علی انصاری مالک اشتر امام خمینی (ره) در استان گیلان بود که تمام وجودش بوی اسلام می‌داد و قلبش به‌ خاطر اسلام می‌تپید. شهید انصاری شهیدی بود که جز برای خدمت به اسلام کار نمی‌کرد و واقعا مستحق شهید شدن بود.

حجت‌الاسلام فخری ادامه داد: شهید علی انصاری با رشادت‌هایی که داشت چند بار مورد حمله و سوء قصد دشمنان و تروریست‌ها قرار گرفت که آنها ناکام بودند ولی در نهایت علی انصاری استاندار بسیجی گیلان که به همراه معاون عمرانی خود شهید نورانی بودند، در حمله‌ای ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

امیدواریم شهدا ما را نیز شفاعت کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تأکید کرد: شهیدان انصاری و نورانی از شهدای شاخص گیلان به شمار می‌روند و امیدواریم که در روز حساب به ‌سراغ ما بیایند و ما را شفاعت کنند تا ما هم جزو افراد رستگار در دنیا و آخرت باشیم.

وی هدف از برگزاری این مراسم‌ها را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و بیان داشت: این جلسات و برنامه‌ها یادآور خاطرات خوب و دلنشین شهدایی است که با تمام وجود به صحنه عمل پا گذاشتند و توانستند راه پیروزی جمهوری اسلامی ایران را هموار کنند.

خون شهدا در پیروزی‌های ایران مؤثر است

حجت‌الاسلام فخری در ادامه تصریح کرد: اگر امروز سران 120 کشور عضو جنبش عدم تعهد در این اجلاس بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند و شاهد شکوه، شور و عظمت ایران اسلامی ایران در هستیم، مطمئن باشید از برکات خون شهیدان است چراکه اگر آنها به جنگ و جبهه نمی‌رفتند ما شاهد این پیروزی‌ها نبودیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خون شهیدانی که از 33 سال پیش تاکنون ضامن موفقیت‌های ما بوده است، از این لحظه به بعد هم ما را در کسب پیروزی‌های بیشتر یاری کند و شاهد درخشش ایران در همه عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول