اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

واکنش شدید غرب به سبب کارآمدی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران کارآمدی ایران را سبب واکنش‏های شدید غرب و استکبار جهانی علیه کشورمان خواند.

واکنش شدید غرب به سبب کارآمدی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نصرالله ابراهیمی امشب در جمع امام جمعه دماوند و امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار دماوند، جمعی از مسئولان استانی و محلی دماوند اظهار داشت: دلایل تشدید واکنش‏های استکبار جهانی نسبت به ایران اسلامی را به بیان رهبر فرزانه انقلاب می‏توان در سه محور مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: محور نخست، کارآمدی ایران اسلامی و توفیقات فرزندان برومند و غیور این مرز و بوم شهیدپرور در 33 سال ظهور انقلاب است.

ابراهیمی اضافه کرد: پیشرفت و توسعه همه‏جانبه ایران اسلامی در شاخص‏های متعدد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مورد اذعان دوست و دشمن را باید دیگر دلیل تشدید این فشارها دانست.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، بیداری اسلامی جاری در منطقه نیز به درستی از سوی دشمن به عنوان جریانی ملهم از انقلاب اسلامی ایران ارزیابی شده است.

وی تصریح کرد: از این رو سلطه‏گران غربی برای حفظ حاکمیت خود بر کشورهای اسلامی منطقه و جهان از الگوبرداری آنها از ایران اسلامی در فضایی مملو از ترس و هراس به سر می‏برند.

ابراهیمی اضافه کرد: برای عبور از این نزاع اقتصادی علیه ایران اسلامی از سوی دشمن باید به نسخه شفابخش رهبر معظم انقلاب یعنی "اقتصاد مقاومتی" پناه برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران افزود: اقتصاد مقاومتی مورد تایید ایشان دارای ارکانی متعدد است که البته رکن رکین آن همان شعار سال جاری تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی ادامه داد: با ارتقای تولید ملی و سرمایه‏گذاری داخلی و خارجی با تکیه بر اصل 44 قانون اساسی می‏توان در مقابل جنگ اقتصادی ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

ابراهیمی اضافه کرد: مدیریت منابع ارزی، مدیریت منابع انسانی، استفاده از همه ظرفیت‏های کشور با بهره‏وری بالا و توجه به مجموعه جوانان نخبه را باید از دیگر ارکان اقتصاد مقاومتی برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، خدمات دولت‌های نهم و دهم را نسبت به سایر دولت‏ها در شاخص‏های مختلف چند برابر اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول