اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

صنعتگران ایرانی با تحریم‌کنندگان مبارزه جدی دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی با ایجاد اشتغال برای جوانان با تحریم‌کنندگان نظام اسلامی مبارزه جدی دارند.

صنعتگران ایرانی با تحریم‌کنندگان مبارزه جدی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور ظهر امروز در آیین افتتاح چند طرح با قدردانی از صنعتگران و صاحبان صنایع اظهار داشت: هر قدمی که برای اشتغال جوانان برداشته شود، موجب یأس و ناامیدی دشمنان در توطئه علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

وی ابراز داشت: امروز صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی با ایجاد اشتغال برای جوانان با آمریکا، رژیم صهیونیستی و تحریم‌کنندگان نظام اسلامی مبارزه جدی می‌کنند.

حسن‌پور از افتتاح 71 طرح تولیدی، صنعتی، آموزشی، فرهنگی و کشاورزی با اعتبار 120 میلیارد ریال در شهرستان سیرجان طی هفته دولت خبر داد و عنوان کرد: همت دولت و مسئولان برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و رفاه عمومی در کشور است.

وی بیان داشت: اینکه تحریم‌ها علیه ایران مؤثر نبوده و موجب پیشرفت ما شده، به علت همت والای مردم و سرمایه‌گذاران است.

حسن‌پور افزود: مسئولان وظیفه دارند از طرح‌های تولیدی و صنعتی حمایت کنند که اشتغال‌زایی را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم نیز شاهد پیشرفت کشور هستند، خاطرنشان کرد:  مردم همکاری با دولت و مسئولان را وظیفه خود می‌دانند و ما نیز خادم ملت در برابر خواسته‌هایشان هستیم.

به گزارش فارس، طی مراسمی با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و مسئولان محلی عملیات اجرایی ساخت ساختمان سهام عدالت سیرجان آغاز شد.

این ساختمان با زیربنای 150 متر مربع و هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات دولتی طی مدت شش ماه به پایان می‌رسد که با توجه به اهمیت مکان مناسب ارائه خدمات سهام عدالت به مردم نقش مؤثری در رفع مشکلات سهام عدالت در سطح شهرستان دارد.

همچنین امروز عملیات اجرایی کتابخانه مکی‌آباد سیرجان آغاز شد که این کتابخانه با زیربنای 150 متر مربع و هزینه یک میلیارد 600 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری طی هشت ماه احداث می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول