اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان خبر داد

تخصیص 12 میلیارد ریال به توسعه گردشگری سیراف

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان از تخصیص 12 میلیارد ریال به توسعه گردشگری سیراف خبر داد.

تخصیص 12 میلیارد ریال به توسعه گردشگری سیراف

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیراف احمد بحرینی‌پور در نشست با مردم بندر باستانی سیراف اظهار داشت: خدمت بی‌منت و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین ویژگی‌های مسئولان دولت نهم و دهم است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت خود بهره می‌بریم.

وی افزود: در برابر مردم همواره باید پاسخگو باشیم و هیچ زمانی نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: بندر سیراف از شهرهای مهم و ارزشمند استان و کشور است و دارای سابقه و تمدن بسیار ارزنده‌ای است.

بحرینی‌پور از توجه ویژه مسئولان به بندر سیراف خبر داد و تصریح کرد: از آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون بالغ بر 100 میلیارد ریال در سیراف هزینه شده است.

وی در ادامه به خدمات دولت در سیراف اشاره و اضافه کرد: در حوزه زیرساخت‌های عمران شهری در هفت سال اخیر بیش از 60 میلیارد ریال به شهر سیراف اختصاص یافته است.

بحرینی‌پور از تخصیص 12 میلیارد ریال به توسعه گردشگری سیراف خبر داد و افزود: توسعه گردشگری این شهر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به منظور بازسازی قلعه نصوری، دره لیر و ساخت فیلم مستند در دستور کار است.

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان اظهار داشت: گسترش، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن سرپوشیده سیراف و زمین چمن مصنوعی با اعتبار 800 میلیون تومان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سیراف انجام شده است.

بحرینی‌پور از اختصاص 10 میلیارد ریال برای احداث کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در سیراف خبر داد و گفت: احداث کتابخانه در بندر باستانی سیراف نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

وی اذعان داشت: باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی برای رشد و توسعه شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول