اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان خبر داد

حضور 13 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه دولت مهر

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: در نمایشگاه دولت مهر 13 شرکت دانش بنیان حضور دارند.

حضور 13 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه دولت مهر

علی رمضانی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بنیاد نخبگان استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نمایشگاه دولت مهر حضور گسترده‌ای داشته و دستاوردهای مختلف را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان استان زنجان از سال 89 فعالیت‌های خود را آغاز کرده است، افزود: این بنیاد از زمان تاسیس موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان تصریح کرد: بنیاد نخبگان استان زنجان در سال گذشته به عنوان بنیاد برتر کشور انتخاب شد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره منطقه‌ای کوهساران از موفقیت‌های بنیاد نخبگان محسوب می‌شود، افزود: این جشنواره با حضور مخترعان و استعدادهای برتر شمال‌غرب برگزار شد.

رمضانی با اشاره به داوری طرح‌های دانش بنیان از سوی بنیاد نخبگان استان زنجان افزود: این طرح‌ها با حضور کارشناسان بنیاد نخبگان داوری شد.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان استان زنجان در جشنواره علم تا عمل شرکت می‌کند، یادآور شد: 40 طرح از استان زنجان در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه 63 طرح برای حضور در این جشنواره در استان نام‌نویسی شده بود، تصریح کرد: در مجموع 40 طرح در این جشنواره شرکت می‌کند.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای نخبگان خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای مختلف علمی و فرهنگی برای نخبگان از برنامه‌های این بنیاد محسوب می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به برگزاری نشست سراسری مسئولان بنیاد نخبگان در زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با ثبت اختراعات به صورت بین‌المللی از دیگر برنامه‌های بنیاد نخبگان است.

وی از برگزاری جلسه فرآیندهای اجرایی طرح شهاب در زنجان خبر داد و یادآور شد: طرح شهاب از سال جاری در استان اجرایی می‌شود.

رمضانی با اشاره به حضور بنیاد نخبگان استان زنجان در جشنواره ملی کوهساران در سال 89 تصریح کرد: حضور موفق در جشنواره شکوفایی نیز از دیگر اقدامات بنیاد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین جشنواره ابداعات و اختراعات در استان زنجان برگزار شد، افزود: مخترعان همزمان با آغاز فعالیت‌های بنیاد نخبگان دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول