اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بانه:

68 پروژه عمرانی در بانه بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بانه از بهره‌برداری 68 پروژه عمرانی با صرف اعتباری افزون بر 8 میلیارد و 500 میلیون تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

68 پروژه عمرانی در بانه بهره‌برداری می‌شود

مسعود منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمران شهری و روستایی شامل راه روستایی، آب شرب، فضای آموزشی، بخش کشاورزی، انرژی و گازرسانی و بخش دهیاری‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

به گفته وی، خط انتقال آبرسانی در مزارع بوالحسن، سدبار، برده‌رش، مرزلان، تاژان، کانی ناو و همچنین بهره‌برداری از خانه بهداشت روستاهای سورن، ننور، کنده سور، زیویه، بویین علیا، سرسول و غیره از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا افتتاح می‌شوند.

فرماندار شهرستان بانه تصریح کرد: راه روستایی رشید قلعه، کریم آباد، سورن، کانی‌سور، نمازگه، زیویه، یعقوب‌آباد از دیگر پروژه‌هایی است که در گرامیداشت این هفته دولت افتتاح خواهند شد.

منصوری همچنین از بهره‌برداری از چندین پروژه گازرسانی در این شهرستان خبر داد و افزود: شیلمانه، سرتزین، دارینه و کانی ناو از جمله روستاهایی است که در این هفته به جمع روستاهای گازدار این شهرستان می‌پیوندند.

به گفته وی، با بهره‌برداری از این تعداد پروژه گازرسانی تعداد روستاهای گازدار شهرستان بانه به 86 مورد افزایش می‌یابد.

فرماندار شهرستان بانه تصریح کرد: این شهرستان در حال حاضر از نظر روستاهای گازدار در سطح استان رتبه دوم را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 12 پروژه گازرسانی دیگر نیز در این شهرستان در حال اجراست که با توجه به پیشرفت‌های خوبی که دارند در دهه مبارک فجر امسال بهره‌برداری خواهند شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول