اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تربت‌جام خبر داد

افتتاح 5 پروژه شهری تربت‌جام در هفته دولت

خبرگزاری فارس: شهردار تربت جام از افتتاح و بهره‌برداری از 5 پروژه شهری در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 5 پروژه شهری تربت‌جام در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محمود آغشن، اظهار کرد: ابتدای سال جاری آسفالت 80 هزار مترمربع از معابر شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت که تاکنون خیابان‌های حافظ، سرباز جنوبی، کمربندی خلیج فارس، ولیعصر، شهید گل لاله و مهرآباد تحت پوشش روکش و آسفالت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: به منظور انجام این پروژه‌ها حدود 12 میلیارد ریال اعتبار صرف شده که بخشی از آن توسط منابع داخلی و مابقی از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

شهردار تربت جام ادامه داد: باند 7 کیلومتری دوچرخه‌سواری تربت‌جام دیگر پروژه آماده افتتاح هفته دولت است که  عملیات اجرایی آن از ابتدای تابستان شروع شده بود.

آغشن افزود: کارخانه آسفالت شهرداری تربت‌جام نیز که با همکاری سازمان همیاری و با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال تکمیل شده و مدت زمانی است به صورت آزمایشی  فعالیت می‌کند، در این هفته طبق برنامه‌ریزی انجام شده به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

وی در ادامه از غرفه‌های صنایع‌دستی خواهران پارک علم شهر به عنوان دیگر پروژه  افتتاحی هفته دولت نام برد و گفت: 280 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این 62 غرفه که بر روی هم 965 مترمربع  مساحت دارند از ابتدای سال جاری هزینه شده و با بهره‌برداری از آنها سالانه 144 میلیون ریال بر درآمد شهرداری افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول