اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری قم:

11 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری قم تولید شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری قم تولید 11 فیلم کوتاه را بخشی از فعالیت‌های حوزه هنری دانست و گفت: نمایش «شام آخر» تولید حوزه هنری استان به عنوان نماینده کشور در جشنواره فیلم کوتاه ژاپن حضور یافت.

11 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری قم تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم وحید فرجی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار اظهار کرد: در نمایشگاه امسال نهادهای اجرایی بیشتر حضور پیدا کرده‌اند و استقبال خوبی هم از سوی مردم به عمل آمده است.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای اجرایی استان طی سال گذشته فعالیت‌ها و خدمات خوبی را ارائه کردند تصریح کرد: نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار به نسبت سال‌های گذشته بهتر برگزار شده است.

رئیس حوزه هنری قم با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در راستای فعالیت و خدمات دولت بسیار مؤثر است خاطر نشان کرد: وظیفه نهادهای اجرایی است که گزارشی از فعالیت‌های خود را به اطلاع برسانند.

فرجی اضافه کرد: با بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار مشخص می‌شود که دستگاه‌های مختلف آثار خوبی را ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری با یک غرفه در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار حضور پیدا کرده است اظهار کرد: گزارشی کامل از فعالیت‌های یک سال گذشته حوزه هنری در این غرفه ارائه شده است.

رئیس حوزه هنری قم با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته آثار خوبی ارائه شده است تصریح کرد: حوزه هنری در سال گذشته 340 نمایش در قم اجرا کرده است.

فرجی با اشاره به اینکه بخش‌های بین‌الملل، پژوهشی و بانوان حوزه هنری بسیار فعال است خاطر نشان کرد: حوزه هنری در فعالیت‌های نمایشی بسیار خوب ظاهر شده است.

وی تولید 11 اثر فیلم کوتاه در سال گذشته را بخشی از فعالیت‌های حوزه هنری دانست و اضافه کرد: نمایش «شام آخر» تولید حوزه هنری استان به عنوان نماینده کشورمان در ژاپن حضور داشت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول