اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی کنفرانس برق دانشگاه کاشان خبر داد

ارائه 598 مقاله در کنفرانس ملی برق دانشگاه کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق دانشگاه کاشان، از ارائه 598 مقاله در این کنفرانس خبر داد.

ارائه 598 مقاله در کنفرانس ملی برق دانشگاه کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط ‌عمومی دانشگاه کاشان، احسان بلور کاشانی، تعداد مقالات ارسال شده از دانشجویان و محققان دانشگاه‌ها و مؤسسات وابسته به وزارت علوم از سراسر کشور، به دبیرخانه این کنفرانس را یک‌هزار و 382 مقاله ذکر کرد.

وی افزود: پس از بررسی هیئت داوران 598 مقاله پذیرفته شد که در مدت برگزاری کنفرانس، 235 مقاله به صورت پوستر و دیگر مقالات به صورت سخنرانی ارائه می‌شود.

مدیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق دانشگاه کاشان، موضوعات مقالات را کنترل، الکترونیک، برق، قدرت، مخابرات، انرژی‌های نو، مهندسی پزشکی و کامپیوتر برشمرد و اظهار داشت: این مقالات به مدت سه روز در زمان برگزاری کنفرانس ارائه می‌شود.

بلور کاشانی، برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی را از برنامه‌های جنبی این کنفرانس دانست و عنوان کرد: این کنفرانس با هدف ایجاد فضای مناسب برای گردهمایی دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر، ایجاد انگیزه بین دانشجویان برای انجام فعالیت‌های پژوهشی و گردآوری و ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان مهندس برق و کامپیوتر برگزار می‌شود.

وی، تجربه انجام کارهای گروهی با مشارکت دانشجویان در زمینه‌های مختلف اجرایی و علمی - کاربردی، ایجاد ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاهیان، هدایت پژوهش‌های دانشگاهی در راستای نیازهای صنعت و فراهم آوردن بستری مناسب برای ارتباط دانشجویان ممتاز و صاحبان صنایع و کارآفرینان را از دیگر اهداف این کنفرانس علمی ذکر کرد.

به گفته وی این کنفرانس با عنوان یادواره دانشجوی شهید مهندسی برق، "داریوش رضایی‌نژاد"، با حضور خانواده این شهید برگزار می‌شود.

پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران، با همکاری دانشگاه کاشان و سازمان علمی، دانشجویی مهندسی برق کشور در روزهای هفتم تا نهم شهریورماه سال‌جاری در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول