اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

بهره‌برداری از 63 پروژه عمرانی تا پایان هفته دولت در بیجار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیجار از افتتاح 63 پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر 148 میلیارد ریال تا پایان هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 63 پروژه عمرانی تا پایان هفته دولت در بیجار

خلیل جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار، با اشاره به تعدادی از پروژه‌های در دست بهره‌برداری در این شهرستان اظهار کرد: 17 پروژه در بخش کشاورزی شامل طرح‌های آبیاری تحت‌فشار، نوسازی جایگاه دام و استخر ذخیره آب با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 527 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گفته وی، 7 پروژه روستایی شامل آغاز عملیات بازسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و افتتاح خط تلفن خانگی دو روستای این شهرستان با اعتبار یک‌میلیارد و 600 میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که تا پایان هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

فرماندار شهرستان بیجار از افتتاح پنج پروژه برق‌رسانی با اعتبار 2 میلیارد و 425 میلیون ریال خبر داد و افزود: افتتاح فاز سوم دانشگاه پیام‌نور مرکز بیجار و مجتمع فرهنگی دیجیتالی قرآن کریم با اعتبار اولیه هر کدام 11 میلیارد و 688 میلیون ریال نیز در این هفته محقق خواهد شد.

به گفته جمشیدی، افتتاح شرکت کیمیا معادن سپاهان با اعتبار 75 میلیارد ریال و افتتاح طرح‌های دفع فاضلاب، احداث جایگاه دفن زباله در 10 روستای این شهرستان و افتتاح گازرسانی به شش روستا با اعتباراتی بالغ بر 2 میلیارد و 620 میلیون ریال و 16 میلیارد و 353 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های هفته دولت در بیجار است.

فرماندار بیجار از رفع موانع موجود در راستای بهره‌برداری از پروژه 564 واحدی مسکن مهر شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه به همت مسئولان و اعتبارات کمکی دولت، در شهریور ماه امسال بهره‌برداری خواهد شد.

جمشیدی تصریح کرد: برای تکمیل و راه‌اندازی دانشگاه دولتی، تسریع در روند احداث پارک الغدیر و میدان ولایت، زیباسازی ورودی‌های شهر در سه محور بیجار ـ همدان، بیجار ـ زنجان و بیجار ـ سنندج نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه خدمت به مردم مهم‌ترین اولویت و اساس کار دولت است خاطرنشان کرد:  همه مسئولان، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی ضمن عمل به منویات و فرامین مقام معظم رهبری باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

گفتنی است؛ تاکنون بخشی از پروژه‌های فوق‌الذکر با حضور مسئولان و مردم در شهرستان بیجار به‌ بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول