اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال گذشته

18 میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق دیر هزینه شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق شهرستان دیر گفت: در یک سال گذشته 18میلیارد ریال در بخش توسعه و تقویت برق شهرستان دیر هزینه شده است.

18 میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق دیر هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عزیزالله پارسانژاد صبح امروز در آیین افتتاح طرح تقویت و اصلاح شبکه برق روستای شهنیای شهر بردخون اظهار داشت: تقویت و اصلاح شبکه برق شهنیا بر اساس 710 متر شبکه فشار قوی و 870 متر شبکه فشار ضعیف با دو دستگاه ترانس انجام گرفته که 80 خانوار از آن بهره‌مند شده‌اند و برای اجرای آن اعتباری معادل 920 میلیون ریال هزینه شده است.

پارسانژاد افزود: در یک سال گذشته 18 میلیارد ریال در بخش توسعه و تقویت برق شهرستان دیر هزینه شده است که 4 میلیارد ریال آن در بردخون هزینه شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدام به تقویت شبکه و کاهش مشکلات برق در بردخون به ویژه روستای شهنیاء کمک زیادی کند.

رئیس اداره برق دیر تصریح کرد: در این شهرستان 14 هزار و 300 مشترک از نعمت برق برخوردار هستند و تلاش داریم تا بهترین خدمات را در این زمینه به مشترکان خود بدهیم.

پارسانژاد خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت دولت، تلاش استاندار، مدیریت برق استان و فرماندار شهرستان در دو سه سال اخیر در جهت تقویت و کاهش تلفات و زیباسازی شبکه‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

وی گفت: در این راستا اعتبارات خوبی هم برای تقویت و توسعه شبکه‌های برق شهرستان دیر اختصاص یافته که این اعتبارات کمک شایانی به برق‌رسانی در دیر کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون وضعیت برق در این شهرستان بسیار مطلوب است و تمام تلاش شبانه‌روزی پرسنل اداره برق در جهت رضایت‌مندی مردم شریف این شهرستان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول