اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‌ای بوشهر و فارس خبر داد

افتتاح 10 پروژه برق‌رسانی برق منطقه‌ای فارس در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل برق منطقه‌ای بوشهر و فارس گفت: این شرکت در هفته دولت امسال 10 پروژه برق‌‌رسانی با 22 میلیارد و 602 میلیون تومان را در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رساند.

افتتاح 10 پروژه برق‌رسانی برق منطقه‌ای فارس در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا مشفقیان صبح امروز در آیین افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در بوشهر و چغادک اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های خط و پست فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در استان بوشهر 22 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل برق شرکت منطقه‌ای بوشهر و فارس گفت: این اعتبارات برای 7 پروژه پست توزیع و فوق توزیع و یک پروژه هم برای احداث خط فوق توزیع هزینه شده است.

مشفقیان اضافه کرد: این شرکت در هفته دولت امسال 10 پروژه برق‌رسانی با 22 میلیارد و 602 میلیون تومان را در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رساند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر اظهار داشت: صنعت برق فارس و بوشهر در اجرای برنامه‌های خود ضمن نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی تلاش دارد تا در جهت تأمین برق مطمئن و پایدار به منظور برقراری رفاه هر چه بیشتر هموطنان از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

وی افزود: اجرای این تعداد پروژه در استان بوشهر نقش مهمی در تأمین برق مشتریان و متقاضیان در تعرفه‌های گوناگون اعم از صنعتی، تجاری و خانگی با بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه در منطقه و نیز اصلاح و بهبود ولتاژ و ظرفیت‌سازی برای تأمین برق مورد نیاز مشترکان جدید در سال‌های آینده ایفا کند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای بوشهر و فارس اضافه کرد: صنعت برق بوشهر و فارس با پشت گرمی به تلاش و کوشش کارکنان صدیق خود همچنان بر آن است تا سهم ویژه‌ای را در برقراری رفاه مردم گران‌قدر استان بوشهر و توسعه روزافزون این استان به خود اختصاص دهد.

مشفقیان اضافه کرد: در هفته دولت امسال دو پروژه دیسپاچینگ و مخابرات در استان بوشهر با اعتبار 102 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: پروژه دیسپاچینگ مخابرات بوشهر و گناوه شامل نصب تجهیزات و دکل بیسیم ایستگاه 66 نیروگاه اتمی بوشهر با اعتبار 16 میلیون تومان و پروژه دیسپاچینگ مخابرات گناوه شامل نصب ترمینال‌های پی ال اس و حفاظت از نیروگاه گناوه با اعتبار 86 میلیون تومان افتتاح شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در مورد طرح توسعه ایستگاه افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت بوشهر دارای یک ترانس با ظرفیت 160 مگاوات است که برای اجرای این طرح 3 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مشفقیان تصریح کرد: برای اجرای طرح توسعه پست 400 کیلوولت چغادک دارای یک دستگاه ترانس به ظرفیت 500 مگاوات آمپر 8.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر بیان داشت: برای احداث و افزایش ظرفیت پست‌های توزیع و فوق توزیع قابل افتتاح در استان بوشهر که شامل 7 پروژه مختلف است در مجموع 18 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: همچنین برای احداث پروژه خط فوق توزیع برازجان و وحدتیه 4 میلیارد تومان هزینه شده و مجموع کل اعتبارهای پروژه‌های خط و پست فوق توزیع 22 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول