اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی رسمی

جهانگیری رئیس مخابرات دنا شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، جاوید جهانگیری رئیس مخابرات شهرستان دنا شد.

جهانگیری رئیس مخابرات دنا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جلسه تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم مخابرات شهرستان دنا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عبدالهادی امیری عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته دولت این هفته را تداعی‌گر خدمات و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خواند و تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر هیچ‌گاه در برابر مقام و قدرت جذب نشدند و توانستند ملاک کار برای خدا را بر همه امورشان حاکم کنند.

وی عنوان کرد: این هفته فرصت مناسبی است که دولت‌مردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه دهند و مردم نیز از زحمات دولت‌مردان قدردانی کنند. 

این مقام مسئول همراهی با مردم و حل مشکلات آنان را در گرو همراهی و همدلی مسئولان عنوان کرد و افزود: این امر دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می‌گذارد.

امیری مردمی بودن دولت را از عوامل ثبات و اقتدار آن دانست و افزود: تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود.

وی به انجام پروژه‌های مختلف در مخابرات در دوره دولت نهم و دهم نسبت به گذشته اشاره کرد و گفت: فعالیت دولت در این زمینه وسیع بوده و انجام این مسئولیت وظیفه‌ای بیش نیست.

عضو هیئت مدیره مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مهمترین اصل در عرصه مسئولیت، رضایت‌مندی مردم است که این رضایت موجب کسب رضای خداوند متعال می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جدید مخابرات بعد از خصوصی شدن گفت: تغییرات همیشه بوده و امیدواریم این تغییرات در جهت بهتر شدن امور و منشأ تحول گردد و هر کدام از ما در هر پست و مقامی که باشیم، بتوانیم در خدمت هر چه بیشتر به نظام و مردم بکوشیم.

در این آیین مهندس محمدعلی رهامی مسئول سابق مخابرات دنا تودیع و مهندس جاوید جهانگیری به عنوان مسئول جدید مخابرات دنا معارفه شد.  

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول