اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

گازرسانی 15 روستای رشت در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت از گازدار شدن 15 روستای این شهر همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در سال 92 جشن پایان گازرسانی روستاهای رشت برگزار می‌شود.

گازرسانی 15 روستای رشت در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از گاز روستای اسلام‌آباد بخش مرکزی این شهر با اشاره به اینکه دولت در ارائه خدمات عمرانی شتاب خوبی در چند سال اخیر داشته است، اظهار کرد: با ایجاد زیرساخت و توسعه روستاها فاصله بین شهر و روستا کاهش می‌یابد و با ارائه خدمات در روستاها مردم از امنیت و آسایش بیشتری برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بخش گازرسانی به روستاها به نقطه قابل قبولی رسیدیم، افزود: تا سال 92 جشن پایان گازرسانی به روستاها انجام می‌شود.

به گفته فرماندار رشت، 30 کیلومتر از راه روستایی آسفالت و 20 روستا در هفته دولت آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به اینکه 72 پروژه این شرکت آماده افتتاح است، تصریح کرد: 55 پروژه مربوط به بخش گازرسانی است.

وی ابراز کرد: برای پروژه‌های گازرسانی 7 هزار و 500 خانوار 7 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود.

سیدجلال نورموسوی ابراز کرد: 10 واحد CNG که پنج واحد مربوط به رشت است، گازرسانی به دو واحد صنعتی و 6 واحد مسکن مهر را از دیگر برنامه‌های شرکت گاز در هفته دولت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت تمام پروژه‌ها با بودجه 15 میلیارد تومانی همراه بوده است، خاطرنشان کرد: تمام روستاهای شهر رشت در سال 92 گازدار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول