اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

خلخال استعداد تبدیل شدن به قطب صادرات را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: این شهرستان هم اکنون دارای استعدادی فوق‌العاده برای تبدیل شدن به قطب صادرات منطقه است.

خلخال استعداد تبدیل شدن به قطب صادرات را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در مراسم روز فرهنگی شهرستان‌های خلخال و کوثر، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اردبیل اظهار داشت: توسعه صنعت در شهرستان خلخال با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان محقق شدنی است و از طرفی دیگر شهرستان خلخال با داشتن مرز با بندر انزلی و وجود دو مسیر به حاشیه خزر می‌تواند در حوزه صادرات نیز فعال شود.

وی با اشاره به اصالت فرهنگی شهرستان خلخال ابراز داشت: خلخال از دیرباز مهد علما، ادبا ، سخنوران و مجتهدین بوده و شاعران بزرگی همچون اسیر‌الدین در قرن ششم در خلخال پرورش یافته‌اند.

فرماندار خلخال در ادامه با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این شهرستان گفت: خلخال در تابستان به لحاظ دارا بودن آب و هوای خنک پذیرای بسیاری از گردشگران است و در زمستان نیز می‌توان با راه‌اندازی تورهای مه‌نوردی و کولاک‌نوردی تفریحات سالمی را برای گردشگران از کل کشور و استان‌های گرم کشور فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم یاسر عبداللهی معاون فرمانداری کوثر نیز در سخنانی به استعداد شهرستان کوثر و گذر جاده اصلی سرچم - اردبیل از کنار شهر کوثر و ایجاد دو ایستگاه قطار و راه آهن در بخش‌‌ های فیروز آباد – سنگ آباد در آینده نزدیک اشاره کرد و چشم‌انداز آینده شهرستان کوثر در حوزه کشاورزی را بسیار زیبا عنوان کرد.

در پایان این مراسم از اعضای فعال فرهنگی شهرستان خلخال و کوثر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در کنار این برنامه، نمایشگاهی با عنوان محدودیت و حجاب، عفاف و امام عصر ( عج) دائر بود که مورد استقبال بازدید‌کنندگان از نمایشگاه دائمی کتاب اردبیل قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول