اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

درمانگاه عمومی شبانه‌روزی خلخال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: تا پایان مهرماه درمانگاه شبانه‌روزی خلخال در قالب فاز اول به بهره‌برداری می‌رسد.

درمانگاه عمومی شبانه‌روزی خلخال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری در خلخال اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت 60 درصد در حال انجام است که امیدواریم با بهره‌برداری از آن شهروندان خلخال از خدمات بهداشتی، درمانی شبانه‌روزی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون برای ساخت این درمانگاه در هفت طبقه و با مشارکت بخش خصوصی بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

عبداللهی خاطر نشان کرد: این پروژه از سال 90 شروع شده و در متراژ دو هزار و 700 متر مربع و در هفت طبقه در حال احداث است.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال با یادآوری این‌که در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اکثر دستگاه‌ها مصمم بوده و سعی می‌کنند در اولین فرصت آنها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانند، اضافه کرد: اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیز با طرح‌ها و پروژه‌های روستایی و عمران شهری است.

وی با قدردانی از شهرداری و عوامل پرتلاش آن در عملیاتی کردن بسیاری از پروژه‌های عمران شهری و نگاه ویژه به بحث آسفالت بیان کرد: در این زمینه حرکت‌های خوبی آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

در ادامه این بازدید شهردار خلخال گفت:‌ طرح ساماندهی بلوار آزادگان در ادامه بلوار مصطفی خمینی شهر خلخال به اجرای طرح هندسی میدان و دور برگردان انتهای بلوار مصطفی خمینی از طرف خوجین آغاز شده است.

سید محمد ساده‌لوح ادامه داد: این طرح ادامه بلوار مصطفی خمینی شهر خلخال تا پلیس راه دو منظوره این شهر است که از منابع داخلی شهرداری آغاز شده است.

وی همچنین از اجرای پازل‌بندی بتنی توسط شهرداری خلخال در دو طرف پیاده‌روی خیابان شهید مظفر عزیزی در مرکز خلخال خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان اجرایی می‌شود.

ساده‌لوح تصریح کرد: در این طرح دو طرف پیاده‌رو خیابان به طول یک‌هزار و 500 متر با پازل تولیدی شهرداری خلخال پازل‌بندی و زیباسازی می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول