اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

حضور 165 دستگاه دولتی و غیردولتی در نمایشگاه دولت مهر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از حضور 165 دستگاه دولتی و غیردولتی در نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر خبر داد.

حضور 165 دستگاه دولتی و غیردولتی در نمایشگاه دولت مهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی پیش از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر استقبال مردم استان از این نمایشگاه مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه دولت مهر هم از سوی دستگاه‌های اجرایی و هم از سوی مردم مطلوب است، اضافه کرد: با بازدید‌های صورت گرفته مشخص شده که شور و نشاط خوبی بر فضای نمایشگاه حاکم است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر به نمایش گذاشته شده است، افزود: یکی از اهداف این نمایشگاه آشناشدن مردم با دستاوردهای دولت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد دستگاه‌های حاضر در این نمایشگاه افزود: امسال در این نمایشگاه 165 غرفه شامل دستگاه‌های دولتی و غیردولتی حضور دارند.

عباسی یادآور شد: از تعداد دستگاه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر 100 غرفه دولتی و 65 دستگاه نیز غیردولتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: فضای نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در استان زنجان بیش از 6 هزار و 600 متر مربع است که از این فضا 5 هزار فضای مسقف و 800 متر مربع نیز روباز است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول