اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

ارائه عملکرد دولت‌ از اهداف برگزاری نمایشگاه دولت مهر است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان ارائه عملکرد دولت‌های نهم و دهم را از اهداف برگزاری نمایشگاه دولت مهر در زنجان اعلام کرد.

ارائه عملکرد دولت‌ از اهداف برگزاری نمایشگاه دولت مهر است

سعید عباسی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ارتقای شاخص‌ها، ارقام و نمودارهای عملکرد دولت‌های نهم و دهم نسبت به دولت‌های گذشته اظهار داشت: ارتقای این شاخص‌ها گویای عملکرد مثبت این دولت‌ها است.

وی به غرفه‌های بر پا شده در نمایشگاه دولت مهر زنجان اشاره کرد و افزود: مشاهده عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف بیانگر واقعیت اقدامات دولت است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان ارتقای حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی، گردشگری را در طول عمر دولت‌های نهم و دهم بی‌نظیر اعلام کرد و گفت: این عملکرد نشان‌دهنده اقدامات ارزشمند دولت در همه حوزه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دولت مهر برگزار شده در زنجان یک نمایشگاه مقایسه‌ای است، ادامه داد: اندکی دقت در آمار و ارقام موجود در این نمایشگاه بیانگر رتبه برتر کارهای انجام شده در طول هفت سال گذشته بوده است.

عباسی تاکید کرد: نمودارهای مقایسه‌ای ارائه شده در این نمایشگاه بیانگر رشد قابل توجه عملکرد دولت‌های نهم و دهم در طول هفت سال گذشته نسبت به 27 سال گذشته سایر دولت‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه مشاهده عملکردهای دولت‌های نهم و دهم بیانگر بزرگ بودن هفت از 27 است، تصریح کرد: مشاهده این همه کار بیانگر پرکاری این دو‌لت محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان به ضرورت انعکاس کارهای انجام شده در کشور توسط دولت اشاره کرد و گفت: مردم باید در جریان اقدامات انجام شده برای ارتقای کشور قرار گیرند.

وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد دولت کار و تلاش اشاره کرد و افزود: خدمتگزاران در دولت بابت این اظهارات که بیانگر کار و تلاش انجام شده است بر خود می‌بالند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول